Friday, August 12, 2011

JADUAL KADAR BAYARAN KOMPAUN 2011

salam.

benda ni dah lama dipaparkan di akhbar tapi aku nak keluarkan balik. untuk pengetahuan semua la. :)

ini adalah kadar seragam DBKL, JPJ DAN PDRM bagi kesalahan2 di bawah akta pengangkutan jalan 1987 dan kaedah2 di bawahnya.

tarikh kuatkuasa kadar : 1 mac 2011






akhir kata dari aku, di mana2 kita pergi, ada undang2, latihkan diri anda mengikut undang2, pandu cermat jiwa selamat, ingatlah orang yang tersayang ;D

antara motor dan kereta, yang mana paling banyak kena saman ek?


mungkin anda berminat??


8 comments:

haniey said...

erm hani juga yang xtahu apa2 sebab hani xpndai naik moto ngn keta..lesen pn xdak.. :( tpi banyak kan skang org kena saman,hani rsa moto lg byk kena saman..hehe

tricksrex said...

ehe
pengajarannya kalo dah kena tu cepat2 pegi bayar
kalo tangguh makin lama makin mahalll

Cik Rose Cute said...

Hahaha...kalau tak nak undang2 duduk sorang2...

sizuka[Izzati] said...

harus beringat.kalo tak sia2 kena bayor kompaun.huuuu~

Kak Imun said...

Salam, fatin. Kak rasa motor dan kereta memang sama banyak yang kena saman. Semua bergantung kepada disiplin pemandunya........:)

sahromnasrudin said...

doa2 la lik kampong tahun nie tak kena saman...

BM said...

kaya jpj time2 raya ni..
banyak saman yg dikeluarkan

Nur Farah Hani said...

keretaaaaaaaa... tapi stakat ni ta pernah kene lagi... heee.. :D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER