Sunday, May 6, 2012

MASAM MANIS DAN KERABU MANGGA

assalamualaikum ;)

kali ketiga makan di restoran cahaya mesra (bangkok kitchen) ni. KLIK SINI untuk baca entry kali pertama dan KLIK SINI untuk baca entry kali kedua.

eh baru perasan, kali pertama makan 27/4/2011. kali kedua, 29/2/2012 dan kali ketiga makan 25/4/2012 ;)

cerita 25april yang lepas, walaupun dah lama, nak cerita jugak! hahaha XD

jom tengok menu yang kitorang order pulak kali ni ;D


kerabu mangga.

aku cukup tak suka makan kerabu. tak tau kenapa. tapi yang ni aku makan. sedapppppppppppp.hhahahaha lepas ni nak order lagi la! ^__^


tomyam seafood (udang + sotong)


telur dua bijik


nasi aku. antara nasi mama abah dan aku, nasi aku paling sikit. uwaaaa. hahaha..


menu utama : ikan siakap. masak masam manis. nyum3! boleh tahan ;)


alhamdulillah kenyang ;)

semua sekali rm51.70. ok la kan? kekekek

tomyam tak pedas sangat. aku tak boleh lupa makan tomyam kat kedai satu ni, area kemaman jugak. pedasss sangat2, sekali hirup, pekak telinga sebelah. hahaha berapa lori cili agaknya dia letak dalam tu.. ngeeee~

7 comments:

Kak Imun said...

Kak berkenan telur goreng tu, nmpk rangup gitu......:D

nazirah said...

wow nmpk sgt menyelerakan
rindu nak mkn cmni ...
asik makan fast food je.. adehhh ;)

Unknown said...

sedapnya..ni y jeles ni..knp xajak.?haha..


sy pun suka telur tu..hehe..tom yam?um..yummy.~:)

Unknown said...

wah!!!!!!!!!!! menariknya fatin... buat saya terliur je ni

NasQ said...

lapo!

are_lin@yu said...

my fav!!!tomyam n kerabu mangga tu ayu panggil somtam..hehe

eita said...

lapor balik tengok makanan ni...

ARTIKEL RAKAN BLOGGER