Wednesday, May 30, 2012

PAVLOVA AKHIRNYA. YUMMY2!!

assalamualaikum ;)

4bulan lalu, aku teringin sangat nak makan pavlova. aku luahkan di entry pada 19 jan 2012 yang lalu. heheh KLIK SINI untuk baca.

aku tunggu dari bulan januari.

januari.
februari.
mac.
april

hinggalah mei. aku dapat balik ke kulim. dan aku harap sangat aku boleh makan pavlova ni! horreyyy ;D

lepas tu 8 mei yang lalu, yaya, tunaikan permintaan aku. kikikiki


ni permulaannyaa!


inilah pavlova! idaman ku sekian lama. hehehe

aku punya la risau tak dapat nak makan pavlova sebab entah bila la pulak nak beli pavlova kan. bukan tak nak try kat sini punya tapi nak jugak rasa air tangan yaya sebab kita dah tau, memang confirm sedapp, nyum2. konfirm berpuas hati!

harga RM35. dan aku rasa RM35 tu sangat la berbaloi. sebab semuanya sedappp. buah2nya segar dan sedapp. aishhh. haha 

dah la besarr. banyak pulak tu. aku bagi kat jiran sikit. heheh bagi dia rasa. selebihnya aku dan mama makan. sat ja habiss =__________= makan masa lapaq kan memang sat je la habis. hahah. dah la sedapp!

sesiapa yang ada kat kulim, area penang ke atau yang berdekatan dengan kulim la, kalau anda dah lama cari pavlova kat mana, dan sedapp, aku rekemenkan order la pada yaya ni. dia buat bisnes kek, cupcake, pavlova pun ada, dan macam2 la. sebab aku dah rasa, aku dah makan, aku memang berpuas hati dan aku nak ajak semua yang baca entry ni, jom2 order pavlova kat yaya! gerenti puas hatiii! ;D

nak contact yaya.


selamat membeli ;D

nak tunang ke nak kahwin ke, time birthday ke, nak tempah kek ke cupcake ke, dah ada orang dekat yang nak buat. senang dah, kikikiki. sekian

21 comments:

pet said...

mlm2 gini tgok mknan wlaupn dh knyg ttp jdi lapar.. huhu.. pavlova ooo pavlova..

ezy.fia said...

sodapnye!
tgok gmbr pon dh meleleh air liur dh ni..
haha

Unknown said...

xpenah rasa...tapi nampak menarik je kek tu,rasa apa ye?

Unknown said...

waaaaaa tq fatin sudi buat entry ni ekeke =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui teringin gak..alahai..

NasQ said...

kurang bernafsu nak makan menatanag ni...

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

teringin gk..nampak sgt sedap..

http://emasriee.blogspot.com/ said...

terliur nya.. :-)

Mak Lin said...

Rasanya macam mana ek fatin?

Unknown said...

wah..sedapnyer..nyum2..nak sepotong..hehe^^

naaisyah S said...

arghhh lapaaaa T.T

roziahojijie said...

sedapnye .. tak pernah mkn oh ..

are_lin@yu said...

mcm sedap ja..ayu xpnh cuba lg..hehe

Unknown said...

pavlola?? apakah ini?? tak pernah dengar pun nama ni

Unknown said...

oo...yeke....suke suke puding caramel:) ni yg teringin jugak ni,hehe...kalau duk kulim ni nana oder,bagi family makan sekali^-^

jaakechik said...

wahh...meleleh air liur jaa tgk ...macam sedappp je. mintak skit...ada lagi tak? hehe

HeNRieTTa JoSe said...

mmg tingin...nk cr yaya larr...rietta kt penang nieh...

kay_are said...

tak pernah lagi makan.. tapi memang nampak sedap.. banyak nye buah buahan kat pavlova tu!!

Sarah Mnasir said...

bila la nk dpt peluang makan ni.. T_T

Unknown said...

err..ade contact nombor yaya x? hehe..rasa nk contact untuk order...ke bole oreder through blog dia shaja?

Unknown said...

err..ade contact nombor yaya x? ke bole order through blog sahaja?

ARTIKEL RAKAN BLOGGER