Sunday, May 20, 2012

PROGRAM KPN TURUN PADANG DI KULIM (PART 4)

assalamualaikum ;)

entry terakhir untuk kisah program kpn turun padang di kulim. hik hik

baru la tau sebenarnya ada dua orang artis tempatan dijemput untuk mengadakan persembahan di sini. artis tersebut adalah shiha (mentor) dan hattan.

shiha yang dikenali dari program mentor jugak sekarang ni menjayakan program jalan-jalan cari makan di tv3. aku jarang tengok. err err tapi aku kenal la dia time mentor dulu. sebab selalu tengok. weee


dia nyanyi lagu apa ek, lupa dah aku. tapi lagu yang dia selalu nyanyi tu la. hik hik ada beberapa buah lagu jugak la XD


pelawak mydin pun ada. heee


sempat mengambil gambar bersama shiha. ok dia memang sporting. dan masa ni tak ramai orang lagi berkerumun nak ambil gambar dengan dia. lepas aku pergi dari sini, semakin ramai menghampiri pentas. legaa. tak la terperangkap dengan orang ramai. hik3

dengan perempuan semua dia peluk bahu. dengan lelaki tak la. hik3~



lepas tu persembahan hattan pulak. 1st time aku tengok hattan depan mata rasanya. memang legend. teringat aku tengok persembahan may, spring dulu, memang legend. semua lagu-lagu diorang hafal, sedap didengar, hik hik

orang mula membanjiri depan pentas. hoho 


beberapa buah lagu dari hattan antaranya rendang tak berbuah.


;)


sempat ambil gambar dengan mydin. abah yang ambil gambar ni ;)


dengan hattan je tak sempatt. pehh punya ramai kot masa ni. dan perempuan yang berbaju putih tu orang yang terakhir dapat bergambar dengan dia. dan aku di sebelahh. huarghh. 

hattan cakap ' maaf ye, saya kena balik awal, kejar flight pukul 7.30.' 

OK.

balik tu tak la lapar mana pun sebab dah makan kat padang tadi. hehehe ;D

ok tamatlah kisah program kpn turun padang versi aku. yang aku lihat, yang aku rasa di sini. hik hik entry minggu depan pulak pasal apa ye.. hurm.. nantikan ;)

9 comments:

kekwa said...

artis, mesti bz terkejar sana sini. anyway, w suka dgn hattan ni sbb dia botak. hehe ^________^

Unknown said...

shiha pun ada?? bestnya!!

ezy.fia said...

ooo shiha ke pengacara JJCM tu.. ptot la mcm kenal.. haha

Zehan Ilyana said...

huhu artissss!!! :p

shiha tu yang mentee sharifah aini eh?

::CIK LYNN:: said...

kulim dkt je ngn umh cik lynn...=p

HeNRieTTa JoSe said...

salam perkenalan...rmai juga retisyg join erk?

eita said...

waaa..bukan main lagi ambik gambo dengan artis tu

kay_are said...

artis pun datang? memang meriah.. mesti frust tak dapat gambar ngan hattan pade hal dekat dah turn nye tu.. huu

are_lin@yu said...

beznya fatin jpa artis..hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER