Friday, May 11, 2012

KENAPA ORANG YANG MENGUMPAT PERLU DIHARGAI?

Assalamualaikum ;)


bila kita kena umpat, itu maknanya orang itu ingat kita.
orang yang mengumpat sebenarnya orang yang 'baik'. sebab apa 'baik'??

sebab dia nak transfer pahala dia dekat kita. buat susah-susah aje. orang yang mengumpat adalah penggemar setia kita yang banyak menghasilkan masa memikirkan kesalahan dan kelemahan kita.

sanggup dia selidik sedalam-dalamnya! 

kita diumpat kerana orang tu tak mampu nak jadi macam kita. jadi secara realitinya si pengumpat telah mengakui kehebatan kita. syukurlah. ;)

si pengumpat sebenarnya cemburu dengan kita.

syukur dan senyum selalu.

^__^V

12 comments:

ayi said...

baik dalam kurungan tu.. hehe

sabaq2

Boni JLL3 said...

betul jgak tu!! hahaha.. thanks 4 this info fatin :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

jd,umpatlah byk2..moga kt peroleh pahala dari org yg suka umpat tu.

are_lin@yu said...

hahaha setuju dgn fatin..ngumpat byk2 kita yg dpt pahala.hehe

Falsya said...

sokong3..hehe..

farahadilah said...

kalau macam tue.. biaq je la erk org mengumpat???

hahahahakkkk...

Teenager Housemaid said...

hahaha..
jadi umpatlah saya.. bley saya dapat pahala free..hehehe

Marya Yusof said...

As salam Fatin,

Kesian dia kan... I mean pengumpat tu... Jom kita sama2 doakan dia ye... Kesian sgt dah lah di dunia 'berpenyakit' akhirat nnt rugi pulak tu...

Always remember dear,

What others think of us is non of our bisnes! Be happy & smile :))

Tukang Karut said...

aku rela diumpat...

adan said...

hahahaah... terbaek..yg pasti kita akan dapat pahala free...

~~oOpEt~~ said...

best oooo kena jdi bahan umpatan -.-"

Nur Farah Hani said...

lagi2 mereka juga sebenarnya menghargai mase.. dari tak buat keje baik mengumpat... hahahhaa... *kene sebijik pada mereka.. :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER