Monday, June 27, 2011

SI MATA BIRU KESAYANGANKU..

salam..

entry sebelumnya ni korang tak nampak gambar2 contact lens yang aku tunjuk tu ke? hehe. aku rasa macam tak nampak aje. hakhak. abaikan aje la ;D insyallah aku akan pakai contact lens masa nak bertunang ke, kahwin ke. lambat lagi. hehe.. terima kasih ramai yang bagi pendapat pasal contact lens. aku bukan alergik ke apa, aku ada stau perasaan takot nak pakai. hakhak. insyallah boleh punya!

nak tau siapa si mata biru kesayanganku? bukan mat salleh nooooooooo. bukan2. kejar aku tak cukup tanah nak lari kot. ahaks...

jom kita kenal2..



comot gila kan. hehe dah la penakut kat aku. haha. yg seekor lagi tido lagi. tak nak bangun..



mata dia biruuuuuuuu. ecececeh, macam mat saleh. suka aku tengookk..



dua adik beradik!



dah bosan dah pandang kamera..


ibu kucing. satu2nya kucing aku paling sayang dari tahun 2009 aku bela masa dok kat kemaman ni..


ni adik beradik yang lain. kalau tido, confirm berpeluk.


baru nak bertatih. aku fikir dah boleh lari. haha jalan pun jatuh2 lagi..


tengok. ibu pun sayangkan anak dia. sikit2 dia cium, sikit2 dia pelukkk. wuu. terharu rasanya.. sayang sungguh dia kat anak2 dia..


ni aku kacau masa diorang nak menyusu! hehe..



ibu kucing ni relax je tido depan aku. haha ngantuk sangat kot. anak2 menyusu..


dari aku kecik2, memang aku suka kucing. mama jugak. sangat sayangkan kucing, kalau jumpa kucing mesti nak gomol2, abah dari dulu selalu marah. nak suka tak apa, nak bagi makan tak apa, asalkan jangan bawak masuk tido dalam rumah. memang dia bantah sekeras2nya dari dulu. dia takot aku kena asma, dari aku kecik2 sampai aku besar pun dia dok cakap macam tu. hehe aku tak penah la ada asma lagi..

mungkin ada sebab tertentu kenapa dia larang. redha je la. asal boleh tengok kucing ari2 dah cukup baik dah. hehe..

asalnya kucing tu ada 3 ekor, yang lagi sekor tu bapak kucing mana ntah gigit bawak larii. adoii. tak sempat nak selamatkan.. si ibu kejar la, sampai ke sudah tak dapat. dua tiga hari dia dok bunyi panggil anak dia.wuu. sekarang dah ok dah, tumpu dok jaga anak dua ekor ni aje la.


sapa takot kucing bagitau aku, nanti aku hadiahkan bapak kucing kat korang XD


mungkin anda berminat??

jemputan istimewa untuk pembaca pertama.. KLIK SINI

tips untuk dapatkan samsung galaxy yang terkini! KLIK SINI

pandai menari?? nak belajar? KLIK SINI

26 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

comelnya..

besh2..kucing wat kt tenang~

sahromnasrudin said...

terus teringat lagu wings..biru mata hitamku heheheeee

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

lau rjin,jom join cntest ni yer..

http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2011/06/contest-aku-sayang-dia.html

Aida Azryn said...

comelnye~ <3.<3

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

waa..comelnye ank kucing..mak dia gelap, ank dia cerah2.. =)

merahitujambu said...

rupa mak dia lain..comel..nk gigit2 boleh x??suka kucing!!

Raden said...

sgt suke pelok kucing!!! nti dgr bunyik manje die gggrrrr grrrrr. haha!!

Finaz Jaafar said...

haloh haloh haloh..comelnyerrrr~

eh kte suke tgk kucin mata biru taw ! sbab ssh nk jmpe..bg kte la kn ssh jmpe,org lain slalu jmpe kot..hahaha

[k]o{q}i[n] said...

baru siap, dlm dis week saya pos. sori lewat... byk kje..

Kakzakie said...

Kakak pun tak tahulah Fatin kenapa kakak takut kucing. Pernah sekali kakak makan di warung tetiba ada kucing bawah kerusi hingga tumpah nasi kakak tak malu melompat naik atas kerusi. Semua org pandang semacam.

Anak-anak kakak semua tak macam kakak. Nasib baiklah kan...

MamaEma said...

wao..kucingnya bermata biru..

sizuka[Izzati] said...

hehe.taknak bagitau ah.nanti dapat bapak kucing.sape suh bgtau.HAHAHA.

btw memang mata biru tu awesome bangettttt~

Farah Shamsudin said...

alololo.. tomeynyee..!!

.m y z. said...

comelnya kucing tuuuu~! ziema tak bela kucing n tak penah bawak kucing masuk rumah sebab ziema tau, kucing tu takkan terjaga. terabai macam tu je. so baik tak payah bela kan? hee.

MataHati @ MH said...

comel mata kucing tu.. biru mata hitamku... kucing tu pakai contact lens ke? huhuhu

teyn teyn said...

abg faiq pon suke kuceng ? sehati sejiwa ye.

hehe ..

kite dh ade facebook page. kalo sudi , join la eh . kite kawan2.

Siti Mashitah Saidin said...

walaupon mata dia ala2 juling, tapi comel!

Hans said...

walaweh
mata biru
tukar mata dengan I cik kucing
hahahaha

Lirik Lagu Beribu Sesalan - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

Bro ahmad said...

comel anak kucing tu XD

velasrizal said...

manjanye dia dgn mak dia

Bui Idzra Ryn said...

comel nyer..bui tak suka pegang kucing,tp bui suka tengok kucing..hehe

ghab van hal said...

comelnye..

*Miss Syahnia* said...

comeynye dear..
susah nk cari mata kcing
kale biru ni

kat umah ain pun ada kucing
kalo blik kg suka gomol2
kucing tu suma..terhibur ;)

Nasriq said...

kalau mintak sekor, agak2 bagi tak ek?

bunbun said...

comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll! haha *eksaited*

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy buat mudguard dari fibreglass

uihhh ni mesti kacuk anak mat saleh mata biru tuuuuu... walau kucing kampung eeemmmm tak menyangka lahhh mata biru tu unik

ARTIKEL RAKAN BLOGGER