Thursday, June 16, 2011

FOTOGENIK APABILA SEDANG TIDUR!!

salam..

oleh kerana aku baru je masuk contest pasal haiwan peliharaan yang fotogenik, makanya aku nak share dengan korang gambar yang aku pertaruhkan dalam entry berkenaan..

meh tengok meh..

sedikit info. kucing tersebut bukan milikku. tetapi  well, milikmu milikku jua. keh3

ia sangatlah fotogenik apabila sedang tidur!!!


port : dalam handbag!! keh3. boleh jadi tu ;D


nyenyak dia tido sampai tak sedar  amik pic ;D



tido atas sofa. wahh. tempat baik punyaaaaaaaaaaa!

krohh krohh mimpi fatin ;D

atas meja pun best. janji dapat tido. zzzzzzzzzzzz.. ;D

port baik punya. hehe


comel tak? katakan ya. fotogenik tak? katakan ya. nak kucing ni tak? katakan tidak kerana jika anda mahukan kucing ini, anda mesti kena rapat2 dengan tuan punya kucing. ingat aku nak kasi? huahuahua :P


aku dapat 'kawan' baru.. baru je lahir..


lebih seminggu la. mata pun tak boleh bukak lagi. mak kucing tu aku bela dah lama dah. ni anak yang terbaru. yang dulu2 semua hilang =,=

anak kucing ada tiga ekor asalnya, warna oren putih ada 2, yang sekor lagi warna kelabu tapi dah hilang sebab kucing jantan mana ntah bawak lari. mak aku saksikan sendiri. setiap kali nampak kucing tu, aku mesti kejar. ekekeke..

mata pun tak boleh bukak lagi. ketika gambar ni diambil. tadi aku pergi tengok, bukak dah. tapi tido memanjang. grrrrrr..

tu tangan mama aku. aku nak pegang, takot. mak dia ada. mak kucing tu tak marah kalau pegang anak dia tapi aku fobia sebab hari tu dia cakar2 betis aku. caiss!

semoga ada tuah ;D




aku dah daftar churp churp, korang bila lagi??

26 comments:

sizuka[Izzati] said...

alololo comel.memang fotogenik oh kucing nih.hehe.

MamaEma said...

wah comelnya...

tapi saya tak minat kucing...hehehe

Aida Azryn said...

hehe. omel kucing tu~ n.n

Cik Ezy said...

comelnye kucing tido..
hihikk

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sgt2 comel!!

tros rndu nak gomoi eton..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

kucing comey!! arrgh..geraam..

teyn teyn said...

comelnye kucenggg.. tp kite takot kuceng. hehe

teyn teyn said...

comelnye kucenggg.. tp kite takot kuceng. hehe

velasrizal said...

comel nye kucing ni lentok

Budak Giler Cadbury said...

nina takut kucing :(

merahitujambu said...

pantang betul jumpa kucing...geram nk gigit plak kepala dia..comel sgt!!

nazirah said...

hehe comel gile kottt
pandai kucing ni posing fatin
dah ajar ek hehehe ;)

wahida said...

sumpah comel!! sumpah fotogenik!! siyes!!

suka giler tgk second pic tu...

nelly said...

eh ?
tomei nya !

Mawar Berduri said...

alooorrrrrrrr... comelllllll... kihkih.. mawar suka tgk kucing jak.. tapi bila kucing da start mai.. mawar yang lari.. kihkih..

NM02 said...

aloh3x... cumelll.... tapi ai tak suker kucing..

Siti Mashitah Saidin said...

comelnyaaa!~

Siti Mashitah Saidin said...

comelnyaaa!~

ini aku? said...

serius comel!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

alahai comelnyerrrr..... kucing tu.... comel sesangat.... comelllll

DuniakuAbstrak said...

best ni kalau kena jilat dengan kucing

sahromnasrudin said...

aduh...comelnya..tp saya ada resdung..tak leh dgn bulu kucing huhuhuhhh

niena shopping2u said...

comel btul kucing2 ni

Balqis Riza said...

ahaksss kiuttttttttttt

pretty said...

bukan kucing tu je yg comey n fotogenik, tuannye pn pandai amik gmbr..lagi2 yg atas meja tuu..ala2 poskad gitu.. ^_^

pretty said...

ehh..bila tgk balik, 1st n 2nd pic pn cun gak la..mmg ala2 poskad...good job to both "model" n tukang amik pic.. ;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER