Friday, June 10, 2011

JANGAN CURI BUKU SETEM SAYA

salam..

update lagi! yeah! terima kasih kepada semua yang rajin singgah blog ni dan komen entry aku ^__^V

semalam kan aku saja2 la cari balik segala kenangan2 lama aku, yang hilang pun dah banyak sangat dah. aku nak kongsikan yang mana yang aku jumpa la. sob sob. sedih gila bila dapat baca balik. haha..

aku jumpa buku setem aku. dulu2 hobi aku mengumpul setem. suka sangat2, yeah, aku jumpa balik buku setem aku. ada lagi koleksi. tak banyak. aku rasa berlambak. yang ada sikit je.wuwuwu. mana entah yang lain. hehe

aku gelak guling2 bila baca balik dan apa yang aku tulis...

buku darjah 4. siap tulis 'JANGAN CURI'. hahahha!

gelak guling2.arghh. kenapa la aku sanggup tulis macam tu. kenapa perlu tulis jangan curi? hahaha. persoalannya hanya aku yang tahu. masa darjah 4. sekarang aku tak ingat dah. haha..


koleksi setem aku ;D


banyak sebenarnya aku nak kongsikan. tapi aku cerita satu2 la okay. nak cerita semua memang tak mampu. banyak sangat. hahaha..

sekarang kalau tulis kat buku , jangan curi, kalau memang dah pencuri, dia akan curi jugak ye dak? budak2 dulu tak. tulis jangan curi dah takot. kehkeh

semua ni aku akan simpan untuk koleksi masa depan aku, masa depan anak2 aku. kui3.. kenangan.

18 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

rindu lak zaman kanak2 riang..

kt pon sme,suka tulis jgn curi tp kena curi gak.. =)

iedaurora said...

dlu kecik pun hobi yang sama, tapi semua dah hilang T_T

merahitujambu said...

saya dulu ada buku setem...hobi saya dulu kumpul setem..bestkan kumpul setem ni

sizuka[Izzati] said...

'jangan curi' HAHAHA comel je tau fatin nih.

Kakzakie said...

Kakak dari dulu pun stamp collector. Pernah bagi anak saudara haidah satu album. Sayang bila dia pindah entah kemana dia hilang.

Sekarang tinggal sikit je yg ada...

Dee Chicuita said...

wohoo! serius comel doe :O

hana sudradjat said...

cool! hobi yang menarik.dulu pun saya ada kumpul lah jugak tapi hangat2 tahi ayam je usaha saya tu.hahaha

Ezy Pinkpurple said...

saye dulu pon ade kumpul setem jgk..
tp dh ilang..
haha..

*Miss Syahnia* said...

perhhhh dear,

kamu sgt2 prihatin buku
drjah4 pun ada lg tsmpan..

koleksi ain yg dulu2 pun ntah
kemana dah..mak dah buang
kot..hihi

Gen2Merah said...

wahh, setem adalah hobi lama saya juga.. huhu.. semuanya tinggal kenangan

puteraduyong said...

wah...dulu memang minat gak kumpul stem nih...hobi bebudak dulu2...bebudak sekarang jgn harap!...

nelly said...

buku setem ?
lawaa !

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
sejarah honda civic ej @ ek

yupppp dulu mmg aku suka simpan setem cam ko tapi dah hilang tapi tu masa zaman persekolahan masa tu kecik lagi aku... kira hobi budak budak....

tia @ Ini Kisah Tia said...

wah , hebat le kecik2 dah pandai kumpul setem ;)

Nasriq said...

ala... standard la tu... zaman kanak kanak ribena kan... huhu... aku pun ada jugak... kata hobi kumpul setem, tapi satu setem pun tak ada bila orang suruh tunjuk... huhu...

Myfrin's story said...

Wah, nostalgianya. Buku2 kak masa sekolah rendah dah jadi abu masa rumah bapa kak terbakar dulu.

Nant bila fatin dah ada cahayamata, bole la tunjuk kat budak2, hehe....

Onitsuka_hana said...

suka kumpul niee

kay_are said...

kanak2 memang lawak.. kadang2 ade ayat jangan curi, kalau curi berdose.. lagi nak gelak!! ahakz!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER