Sunday, February 27, 2011

SITI SARAH DAN SYUIB AKHIRNYA DIIJABKABUL..

salam









Semalam, penyanyi Siti Sarah Raisuddin selamat diijabkabulkan dengan salah seorang anggota kumpulan Sepah iaitu Syuib di Jeumpa D'Ramo, Bangsar.. Sebelum ini, Siti Sarah pernah putus tunang dengan mat saleh.. dan alhamdulillah, lelaki melayu jugak jodoh beliau :)

Wang hantaran mereka dirahsiakan dan mereka merancang berbulan madu di Ireland nanti..

Alhamdulillah, selamat pengantin baru dan selamat berbahagia hingga ke akhir hayat.. ;D


aku bila lagi?err

9 comments:

Nalisa Syahira said...

wooaaa , untung lah dah kawin , HAHA ,

Cik Embun said...

suruh faiq minang cpt..kih3~

bunga said...

Alhamdulillah..

AiDa AzRyN said...

Tahniah untuk mereka.:)

kau kesah ke?? said...

ohohohoh dah kawen.

Myfrin's story said...

Alhamdulillah, sampai juga jodoh Syuib dan Siti Sarah. Klu fatin dah sampai 'seru' nanti, sudi2lah upload foto2 ya, mudah2an...........:)

Nur Farah Hani said...

Siti Sarah pernah putus tunang dengan mat saleh.. dan alhamdulillah, lelaki melayu jugak jodoh beliau :)


ayat sama cam ngan ayat my sist.,.. ehehhe.. tu la kan... tapi da jodoh.. bagus gak melayu leh sama sama bekerjasama membimbing.. echewah.. fatin lak bila?? ekekeke...

Marya Hana . said...

wah semenjak busy2 ni, x bace paper pon..
dah kahwin rupenya diorg..
alhamdulillah :)

P0polita said...

sesuai n secocok la pulak bile tengok diorg ni.. hope they happy till the end of life.. =D

ARTIKEL RAKAN BLOGGER