Friday, February 25, 2011

MAKAN SAMPAI MUNTAH

salam

masih ingat entry ni??? 7 januari punya entry.. pasal satay 30 sen. hoho. dan semalam 24 februari baru berkesempatan makan satay itu lagi. grr punya la lama kempunan. asal pergi je tutup. asal tengah bulan je baru buka, asal dapat gaji je tutup.. grr. so semalam kebetulan masa pegi ada pulak satay tuu. hehe

kitorang order 30 cucuk. macam biasa, abang ensem yang amik order tu tersenyum2 kat aku.. waaa, aku main2 mata dengan mama aku pulak. kehkehkeh. aku cakap nak 30 cucuk yer. bukan rm30. hik hik takot jadi salah faham macam aritu lagi. aku kata nak 10 cucuk dia kasi rm10 punya..waaa

abah tak makan pun. aku dengan mama je bedal sampai abis. share. 15 cucuk sorang. kebetulan sebelum pergi makan, aku dah makan nasi kat umah. so perut pun kenyang lagi..waaaa. makan satay yang ke 15 buat aku betol2 rasa nak muntah. kehkehkeh kenyang sangat kott.. nak kunyah pun tak mampu dah. dengan teh o ais limau lagi.. grr. abah kata makan sampai muntah. hehe aku pandang satay yang lain sebelah mata aje sebab dah tak larat nak abiskan. nasib baik mama ada. keh3..

aku cakap la..

kalau kenyang macam ni la, 3 bulan tak makan satay pun tak apa dah.

abah kata

okay. 24 mei kita makan pulak..

tu diaa!!

dasyat2. hoho tapi serius punya la kenyang. haha. adoii. sendat perut ku ini. sebelum pergi makan satay, kitorang beli kek kat tunas manja, rasa boleh tahan la. sedap jugak..biasa-biasa je la.. 3 potong rm6. sepotong rm2.80. baik amik 3. ye dak?


aku tak makan lagi pun kek ni. sampai la ketika menulis blog ni. mama je yang makan. japgi la aku makan.


gambar satay tak dapat diamik sebab aku lupa bawak kamera. grr apa2 pun satay tu sangat montok :)

10 comments:

parabakri said...

tu diaa!..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ambOi... kirim salam kat abg hensem tue.

nelly said...

Wah ..makanan !!
lapar lah ~

Cahyahana said...

tertelan air liurku tengok kek ni,nk cket,eheheee.....follow u,if sudi follow me to@_@

Bulan said...

uwaaa.bestnye mkn kek.nak nak!

Hafriz Mohamad said...

ade lebih tak? ehehe...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

SALAM
SEDAP BUAT AKU LAPO..LAYAN LAYAN

P0polita said...

uihh sedap tu.. wt saye ngidam je.. huhuhu..

Nama2 Syaitan & Peranan Mereka

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tu diakkkkkk ko habis kan takkk?

Myfrin's story said...

Fuiyoo...kek lazat berkrim la, hehe....:)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER