Thursday, February 17, 2011

SEGMEN : SAYA PUNYAI 500-1000 FOLLOWER

salam

hari ni xde idea nak update apa2 pun. esok aku update entry baru pasal dot dot dot. seseorang yang menjadi kesayangan aku dan semestinya bukanlah pasal kisah buah hati. tapi pasal lain la. haha tunggu esok la ye :P


jom join segmen ben ashaari: saya punyai 500-1000 follower



follower blog ini setakat ni 846 orang.

terima kasih kepada semua yang dah follow aku. kepada yang nak follow, follow aje okay. tinggalkan jejak kat chatbox dan insyallah aku akan follow balik.. ;D

salam perkenalan kepada semua pembaca yang baru singgah kat sini..

hehe

jom join segmen ben ashaari ini., jom jom!

klik SINI

nantikan entry yang menarik esok ;P

11 comments:

merahitujambu said...

tak sbr tgu esok..yeayy

kindergartenlibrary said...

rajin join betul .
hehe

Bella Ayub said...

hye..bella dtg dari belog ben ashaari :)
feel free to visit my site.. terima kasih

platipus said...

slmt mngejoinkan diri

Areyoudys said...

as salam..

ziarah ~

:)

selamat berumahtangga tidak lama lagi ;)


http://fadzli-rt.blogspot.com/

Unknown said...

tak lama lagi akan cecah 1000 follower tu. kena buat lebih baik utk menarik ramai pengunjung ke blog ni

Anonymous said...

wah!!da rmai folower..lme sue xsggh cni.. ;)

Rosmawani♥ said...

salam pkenalan.. dah follow.. jom follow sy jgak.. datang dr blog abg ben :) maceh..

sahromnasrudin said...

sy tunggu entri awak ya

mie said...

wow, segmen yang menarik..
eheheheee

nurul rasya said...

tak ada pun entri baru

ARTIKEL RAKAN BLOGGER