Wednesday, November 30, 2011

MINAT YANG TAK DAPAT DIBENDUNG

salam..

mama demam :(. harini hari terakhir dalam bulan november. lagi sebulan lagi je nak masuk tahun 2012...

minat! minat! minat! dari aku bersekolah lagi aku sangatlah suka mengumpul keychain, sangat2., tapi banyak keychain dah hilangggg, yela, asal gantung kat beg je, esok dah tak de. biasalah tu.. sebagai pengumpul keychain yang tegar, itu la risiko yang harus dihadapi. kui3

hari tu ajak mama tempah keychain untuk . aku nak buat untuk aku, mama kata tak payah, banyak sangat dah. hoho orang tak dapat gaji lagi kan, diamkan je la. hik hik

saja godek-godek beg tadi ni ha keychain yang berjaya dikumpul yang berada di tangan aku, ni sebahagian je, sebahagian lagi aku tinggalkan kat kemaman :D


bagi aku cukup banyakk. sedar tak sedar kan. tak sangka aku ada keychain banyak ni. tu pun asyik2 nak beli keychain, konon2 macam tak penah ada XD


mama je tau minat aku ni. hakhak. keychain tu ada yang aku beli sendiri, mama bagi, ada yang dapat giveaway, 


peti ais kat kemaman berlambak2 dah fridge magnet, tu hasil dari aku join giveaway. mama kata tak lama lagi roboh la petis ais mama. ekeekeke..

sapa2 ada keychain lebih, boleh la hadiahkan untuk aku., kahkahkah :P

6 comments:

ezzu said...

comel keychain tu semua...adik ezzu suka jgak..setiap brg dye mesti ada keychain...hehehhe

cik ika said...

ika bnyk keychain..nk?? ehehhe

wan nurul hezrina said...

wah bis kalau dah banyak gantungkan tak?ke letak kat mana?

sahromnasrudin said...

saya plak tak brp suka dgn keychain...tp FM ok gak..leh letak kt peti ais huhuhuhhh

Dalila Hamid said...

banyaknya keychain... akak muda2 dlu minat la... skrg x tau la hilang mana......:)

Fizah said...

Tambah koleksi keychain jom :)

http://susunatursioca.blogspot.com/2013/09/sticky-post-berita-baik-ada-penaja.html

ARTIKEL RAKAN BLOGGER