Friday, November 25, 2011

CANTIKNYA DIA TAPI..

salam..

harini aku cuti. insyallah aku akan kembali berblogwalking seperti biasa. hehe maklumlah sekarang busy je dengan kerja. dengan letihnya. ouch. bulan 12 paling busy la aku ni, xmenang tangan. tak apa la, rezeki kan :)

korang, cuma tengok gambar wanita ni.. cantikkan? gebu.. ada sapa2 berkenan nak ambil buat bini? ekekek

jom kita layan gambar ni. model agaknya..






sungguh ayu. perh kulit gebu, putih melepak dan dahi licin memang menjadi idaman setiap lelaki di muka bumi ini. haha.. tetapi, lelaki tak boleh berkahwin dengan dia. bukan sebab dia dah berkahwin tapi sebab...



'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


RUPANYA, DIA SEORANG LELAKI.




lelaki + lelaki = gay

makanya hanya perempuan yang boleh kahwin dengan beliau.

ada sapa2 berminat? kui3.

ayunya dia mengalahkan wanita sebenar, hik hik

12 comments:

Cik Rose Cute said...

mukanya cute...cam perempuan huhuhu

Ezy Chiaki said...

kehkeh..
ingtkn pompuan..
ampeh..

Onitsuka_hana said...

muka korea, jepun n china spesen je...cba perempuan potong rambut cm laki.laki gak tu..

hna tengok ceta china yang kungfu2 cm2 gak. ingat laki tapi prempuan

Mila Ahmad said...

muka suci jerk...

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh agak! hahha..tertipu nyah..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

akceli gmbar no 2 agk obvious lelaki..bahu die nmpak bidang laen mcm..xmcm bahu perempuan..

Qhaifa Nur said...

la ingatkan pompuan, cantiknya bila diubah....

farahadilah said...

uihhh.... xkan kowt! lawa nya! serius xcaya dia laki!

kotak bulat said...

gmbr pertama n kedua, nmpak bntuk bdn mcm laki...

wan nurul hezrina said...

yakkk lelaki rupanya..huhu btl2 mcm gugurl

EpoLღKekunangpelangi said...

Baru nak jatuh hati. Alamakk.. :P

merahitujambu said...

apakah??

ARTIKEL RAKAN BLOGGER