Monday, November 7, 2011

LEBIH 20 ARTIS YANG MENYERLAH DI MALAM ANUGERAH SKRIN 2011

salam..

well. tengok watermark pun dah tau dari sapa aku dapat gambar ni.. ngeh2. thanx ya sudi berkongsi abang nara! :)

dalam lebih 80 gambar dalam beautifulnara, aku ambil hanya 20 keping gambar yang menarik hati untuk dimuatkan ke dalam blog kesayangan aku...

lebih 20 orang artis yang agak terkenal dalam kesemua gambar ni. bukan ler ngam2 20 orang ye. ekekek..

jom layan~ mereka kelihatan menyerlah di malam ASK 2011 di mata aku =p


FASHA SANDHA

FIZZ FAIRUZ

TASHA SHILLA

EJA

PELAKON JUVANA

IZREEN AZMINDA

NORA DANISH

TIZ ZAQYAH DAN REMY ISHAK

YANA SAMSUDDIN

BETTY BANAFE

SHAHEIZY SAM

FAHRIN AHMAD

FAUZI NAWAWI DAN LISDAWATI

SCHA DAN AWAL

FIDA

DATUK YUSOF HASLAM DAN ISTERI

TOMOK DAN LIYANA JASMAY

ERRA FAZIRA

JULIANA EVANS

ZIANA ZAIN


kebanyakan artis yang seksi2 memang aku tak berapa berkenan. lagi satu artis seksi yang diorang dok kutuk2 pun aku tak jumpa gambar dia lagi. ahaks..

apa2 pun fasha sandha yang seksi tetap menjadi pilihan.. agaga..

sori lama tak blogwalking. insyallah akan kembali blogwalking seperti dulu :)

10 comments:

Tukang Karut said...

eiuuuuu... seksi dan terseksa!

Miss Eiza said...

wuhoo... i love fasha...gojesss

syahirooAhmad said...

adehhh.. tak suke! skrang nih artis wanita dah berani menggunakan pakaian ala2 berkemban.. nampak parit tu... hmm...

nelly said...

seksi dan seksa lah ~
=.=
pelakon juvana juga yang jadi pilihan . hahahaha

dhiera said...

tetap suka eja..

farahadilah said...

terperasan la... kebanyakn pose suma jeneh cekak pinggang.. hahahahahaha

Nur Farah Hani said...

dalam banyak2 suke yana samsudin.. sweet gile.. ehehehe.. :))

rozeeta rashid said...

yana samsudin comel! scha n awal sweet! rambut remy ishak buruk! fahrin terlebih gold! shaheizy sam hilang razor?

Mila Ahmad said...

pelakon juvana terbaek

roziahojijie said...

Yana : comel
Pelakon Juvana : ensem2 belake
Scha & Awal : secocok sgt !
Fida : nmpk mcm sarat je ..
Shaheizy Sam : chubby la ...
Alya : seksi gler ..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER