Thursday, November 24, 2011

BERANI TAK GUNA BOLA BOWLING HORROR NI?

salam..

kepada pemain tegar permainan bowling, anda patut jawab soalan ni.. berani tak main bowling guna bola bowling yang agak horror ni? bukan agak horror tapi memang horror pun =,=

jom layan pic di bawah ni..









pehhh!!! amacam? sanggup ke tak? kalau siang tak apa, kalau memalam, seram jugak, tido kat pusat bowling tu kot. hehehe..

dua tiga hari ni rasa letih sangat.. huu

11 comments:

SADDAM said...

hehehe... menarik post nie.. pinjam gambar ye.. kredit akan diletakkan kat bawah post.TQ

sizuka[Izzati] said...

gila scary movie.HAHA.

zati_faizal95 said...

x seram plak an~ seram GILER.. Nak jatuh kan pin tue puwn pikir due kali.. haha, bola bowling yg freaking damn horror~ haha

.: mama lynn :. said...

CAM SANGGUP JER.. HAHA EMOSI BLS DENDAM BUNA BOLA CAMNI

Brothers Sam said...

jika baling guna bola ni masuk longkang le jawabnya..tgk pun dah ganggu konsentarasi...ha ha ha

Mila Ahmad said...

boleh kalah mcm ni kalau guna bola tu haha...

Kak Imun said...

Waaa.... klu bola macam ni baru org baling kuat sikit. gerenti pin semua jatuh, haha.....

farahadilah said...

menakotkan.. tp lawa la atin! huhukk.. wat koleksi kat umah.. pastu baling kat muka suami kalau xmau ikot cakap! hahahahahah

gurlzz didie said...

kalau bagi pihak lawan guna untuk tournament ni bagus ni..

hahaha...kompem ter'psiko'..

Tukang Karut said...

errrrrrrrrrrrrrrrrrr... x kot!

wan nurul hezrina said...

alamak aii..horrornye

ARTIKEL RAKAN BLOGGER