Monday, November 14, 2011

SWEETNYA TAUKE (JAMBU) BERSAMA BAKAL ISTERINYA

salam..

amboi, cunnya bakal isteri tauke kumpulan jambu yang popular sejak program maharaja lawak hari tu. heee aku pun suka kumpulan jambu ni. best woo~ terngiang2 lagi masa diorang berenang2 atas pentas tu. hakhak...

jom ikuti kisah tauke bersama bakal isterinya..


“Saya berkenalan dengan Mira di sebuah pusat membeli belah di ibu kota, tak sangka pula perkenalan itu membawa ke arah yang lebih serius. Walaupun pernah dihinggapi dengan pelbagai kontroversi, saya bersyukur kerana Mira dapat menerima saya seadanya,” ujar Tauke memulakan bicara.

“Insyallah, kami merancang untuk berkahwin sekitar tahun depan andai kata tiada aral melintang. Lagipun, kedua-dua pihak keluarga sudah mengenali satu sama lain.”

Tauke turut menafikan isu isteri orang yang dipaparkan dalam sebuah ruangan pojok itu adalah berkaitan dengan dirinya.




“Serius, pelawak yang dimaksudkan itu bukan saya. Sebenarnya orang lain, namun tak perlu saya nyatakan namanya disini. Saya nak maklumkan, kontroversi demi kontroversi membuatkan saya sudah berubah ke arah yang lebih baik. Insyallah, selepas ini tiada lagi kontroversi,” jelas Tauke lagi.

Mira yang kini berumur 23 tahun tahu dengan kontroversi yang pernah melanda Tauke, namun dia tidak ambil kisah.

“Saya tak kisah dengan kontroversi yang melanda Tauke, saya terima dia seadanya,” kata Mira yang bekerja sebagai model sambilan.



Tauke kini sibuk menjalani pengambaran untuk pelbagai produksi mulai bulan Disember 2011 sehingga Februari 2011. Antara filem yang dibintanginya adalah Cinta Kura-Kura & Sofaz The Movie.



untungnya pelawak dapat bakal isteri lawa ;D

16 comments:

Ezy Chiaki said...

pehhh lawa giler.. untung laaa..
haha..
arap dorg kekal selamanye..
=)

JIJI YU said...

ak pon lawak jgk

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

nice :)

Azzah said...

cun giler aih..untung..:)

wanie said...

lawa la girl tuh!
http://kookick.blogspot.com/2011/11/korang-selalu-jadi-camni-tak.html

Gen2Merah said...

wahhh, siyes memang lawa laaa... muda plak tu... best

Tukang Karut said...

owh... bergetah lagi beb...

Kak Imun said...

Salam, fatin. Semoga hubungan mereka berkekalan....:)

wan nurul hezrina said...

mmg lawalah awek dia.mesti ayat baekkk nie.hehe.model sambilan lagi

Mila Ahmad said...

sepadan diaowg ni

merahitujambu said...

sweet je diorgkan??

miszvr the owner said...

wah3...cun melecun bakal isteri..harap kali ni artis kawen, berkekalan sampai akhir waktu..

gurlzz didie said...

eh??awek dia tinggi dri dia ke??
hmmm murah rezki..huhu

dhiera said...

cantik la mira tu~

syahirooAhmad said...

Wowo wo wo.. ni bukan miera yang seksi tu kan?

genit said...

mak aih lawa betoi ni. untung laaaa

ARTIKEL RAKAN BLOGGER