Thursday, November 3, 2011

TEKANAN



nak taip banyak2 rasa tak larat sangat. stok kasut baru aje sampai. dua kali ganda dari bulan lepas. bulan lepas punya 3 hari baru siap susun. yang ni tak tau la. sepanjang masa je tangan bergerak, otak bergerak. duduk bangun, jalan lari, makan, pergi toilet. arghh..

gaji tak lama lagi akan masuk. esok, lusa. entahlah. cuti raya haji dapat 3 hari. sabtu ahad isnin. selasa dah start kerja :)

kekadang aku rasa sakit hati bila aku tengah busy buat kerja, serius dalam membuat sesuatu, orang lain hanya pandang pandang pandang, cuba la tolong ke apa ke. aduyai. mulalah aku rasa macam dah tertelan tebuan~

 balik la cepat. ubatlah tekanan jiwa dan minda ku ini.. kui3

5 comments:

akuadalahaku.. ^_^ said...

ika follow n pasang banner boleh.?
jmpt singgah http://akuadalahaku20.blogspot.com/

nazirah said...

alahai siannye awak ..
tu la kalau kte pun stress gak aih..
org sekeliling mmg lg suke amalkan melihat dr mmbntu hmm

Tukang Karut said...

gaji? mintak dibelanjain!

wan nurul hezrina said...

samalah kita ngah stress.

chiLleD...!! said...

jgn tertkan sgt ea..be happy yer fatin..hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER