Friday, November 18, 2011

KENNY ROGERS!! ;D

salam..

sebabkan harini aku cuti, meh nak bercerita pasal makanan. meh meh. lama kot aku tak cerita pasal makanan. dulu time cuti boleh kata hari2 aku nak cerita pasal makanan sampai kan..hilang idea dah. ngeh3~

11/11/2011, setelah selesai pernikahan paksu  pada pagi tu, petang tu aku dan  pergi ke jusco perda. sebenarnya dah lama plan nak pergi sana sebab nak makan kenny rogers. alhamdulillah, ada rezeki lebih bulan ni, nak makan kenny rogers. hehehe. 1st time nih.  pun tak pernah makan jugak sebelum ni.. ngee~

1st time makan, ambil masa yang agak lama untuk order. lepas tu mulalah ada ayat, 'b order la,' ' syg order la'. ulang2 sampai pelayan tu tengok je. kahkah.

dan ini hidangannya!!



chocolate and vanilla! muffin!


senyum :)





hidangan D


hidangan aku ;D



masa tengah makan, ada seorang lelaki cina datang kat kitorang, hulur kad yang menyatakan beliau datang dari persatuan orang2 pekak, lebih kurang macam tu la, mintak sumbangan dengan menjual benda tu, satu rm6 je. 2 rm10. aku tak nak beli serba salah pulak, takkan la nak kata tak da duit sedangkan aku tengah makan kenny rogers, aku beli jugak la. tak apa, sedekah :) tapi comel kan? hik hik bertambah la koleksi keychain aku. err tu keychain ke? ahaks



bil sudah sampai. semuanya RM55. *pengsan* ngehngeh. siap beli tupperware kenny rogers lagi. RM3 je. dah la besar gedabak. mak siap tanya, apsal tak beli dua.. hahaha.. :P

serius aku rasa puas hati makan kenny rogers. mulalah nak membandingkan dengan makan nandos hari tu :P kenny rogers memang betol2 memenuhi citarasa aku dan aku rasa berbaloi sangat2. kenyang gila! hik hik..

bulan depan, dapat gaji, nak bawak mama pulak makan kenny rogerss ;D


5 comments:

Ce'gu JAERA said...

kenny rogers.. tempat saya takda kedai tu.. huhu

roziahojijie said...

muffin KENNY ROGERS mmg sedapp ! i like both vanilla and chocolate ! lg sedap kalau mkn panas2 n bau die , umm , walllahhh ! :)

NIA said...

wahhhhh suka kenny rogers jugak~!

mummyrinazone beauty said...

lama gak tak makan kenny rogers.mmg sumpah lawa say keychain2.unik nampak

oya said...

craving KR...aiyak!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER