Thursday, November 17, 2011

APABILA LELAKI GAGAH POSING AYU~~

salam..

biasa kita tengok awek-awek je yang posing ayu, melentik sana sini, kat taman la, mana2 je la yang boleh diorang posing, dalam toilet pun bolehhhhhhhhhh.. haha. tapi kali ni aku nak tunjukkan lelaki pulak yang posing ayu~

bayangkan lelaki yang gagah dan macho, yang selama ni punyalah kacak dan macho, tetiba posing ayu?? pehh kalah perempuan woo!

jom layan gambar2 di bawah!








pehh badan semua tegap2, macho2, kacak2 tapi cara posing, auww~ ekeke. serius comel gila!!

bukan perempuan saja yang boleh posing ayu, lelaki pun bolehhhhhhh :))

7 comments:

Tukang Karut said...

rasa nk muntah!

aurora.mokhtar said...

lawak gile post ni..gile gile je :p

oya said...

giler lah...auuuuwww!

Ezy Chiaki said...

kahkah..
comelnye..

wan nurul hezrina said...

haha geli den nengok

rozeeta rashid said...

hahaha. geli!!

Gen2Merah said...

yarkkk.. geli gelaman aku nak tengok.... ngeee

ARTIKEL RAKAN BLOGGER