Sunday, November 20, 2011

WAJAH 20 TAHUN LEBIH MUDA DARI USIANYA

salam..

sebelum aku terangkan perkara sebenar, korang teka agak2 berapa umur kakak kat bawah ni?? 'kakak'??

jom layan gambar2 dia dulu~










cantik sangatkan wajah dia? aku rasa aku nampak tua dari dia. ramai artis2 lebih nampak tua dari dia. ekekek. percayalah..

nama beliau masako. sebenarnya masako berumur 43 tahun!! tetapi wajahnya kelihatan 20 tahun lebih muda dari usianya. ni kalau dia bagitau umur dia 18 tahun pun aku percaya ni.. kahkah..

beliau menjadi idola di jepun dari segi cara menjaga kecantikan dan juga cara pemakaian.. dan yang paling bestnya beliau menghabiskan masa 5 jam semata-mata untuk penjagaan wajahnya sahaja. diulangi, menghabiskan masa 5 jam untuk penjagaan wajahnya sahaja.

kepada wanita2 di sana, sanggupkah anda menghabiskan masa 5 jam untuk kelihatan muda 20 tahun seperti ini??? :P

ehem aku baru tanya mama aku, ' mama rasa budak ni umur berapa??'

mama jawab. ' rasanya 21 tahun'

ok pengsan

16 comments:

sUe UnniE;) said...

she's beautiful..!!!

mak aihh.. dia nmpk lagi muda dri aku. owh tidak~~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

angka paling tinggi saya teka umurnya 35. tapi rupanya dh 40-an. wow!!!

BalqisZulkifli said...

terbaikk.. haha

Onitsuka_hana said...

jepun ek..ri2 da owg jepun jadi sukarela untuk OKU. hna ingat umur dalam 23 cm2 lah..rupa2nya dah 40lebih.. kecik2 je.. mmg owg jepun cm2 kan.. diorang rendah n kecik tu nampak muda. lagipun kulit diorang lincin baik laki or prempuan :)suka tengok

Balqis Riza said...

aku sanggup guna 5jam tu utk kelihatan cantik seperti ni..seriously sanggup..

^sue^ said...

salam singgah.. saya amik link yek... :) kalo free singgah2 la blog saya yang biasa2 je tu...

Innanie | Ariffin said...

orang kaya boleh kot... dok jaga kecantikan je... =)

chiLleD...!! said...

jth shm gua gini..mama fatin pon leh tka 21..hehe

nelly said...

betul kata noor fatin , kalau bagitau umur 17 or 18 pun , Nelly memang percaya habis !!!!!

Nur Farah Hani said...

memang nampak mude gile... caye la.. uhuuuu...

Wan Ssei said...

fatin, nk letak iklan bole?

rozeeta rashid said...

fuiyo gila lahhh. 43 taun macam ni. aku yang 22 ni plak terasa tua dari dia. haha.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg xsgka..

cam budak2!

roziahojijie said...

teknologi jepun ..

nanakimie said...

hehe,..nana bersiap2 pun xsampai sejam..ni nak 5 jam..memang tak lah kan:) tido lagi best masa tu ^-^

wan nurul hezrina said...

lawa gila nih.betulker 5 jam.mak aii mati mak kalau bersiap 5 jam.mau kena basuh ngan laki aku

ARTIKEL RAKAN BLOGGER