Monday, June 21, 2010

TRAFFIC NUFFNANG DAN KEYWORDS PADA MINGGU LEPAS.

salam..

tengahari tadi,  bagitau aku yang duit dalam nuffnang aku tu dah bertambah. naik berkali2 ganda. alhamdulilllah, tak sia2 kami berblogwalking, tulis entry2 yang baru, click nuff orang lain dan macam2 lagi. memang excited la kan~ hik3. walau tak la beribu2 pun tapi syukur sgt2..weee



ni traffic blog aku pada minggu ini. lega sebab aku dapat maintainkan unique atas pada 100++. kiranya sepanjang minggu 14jun-20jun, traffic tak pernah turun bawah dari 100. hehe lega2. cuma graf turun naik sikit la. hakhak
ni traffic blog . nampak macam ni, tapi unique dia selalu lebih dari aku. haha ternyata blognya lebih ramai peminat dari blog aku! hakhak

cerita pasal keyword, aku nak guling2 baca ni. ada orang search *idola kecil tak pakai bra*. adess.. dulu2 masa idola kecil ditayangkan, aku selalu gak tulis entry pasal tu. tapi xde la cerita pasal pakai bra ke tak pakai. adeh. dan lepas aku tulis pasal idola kecil tu, banyak peminat2 blog aku dari kalangan kanak2. hakhak serius. kat chat aku tu, asyik tanya pasal azzam , dayana, fienaz dan lain2. diorang ingat ni blog azzam kot. hakhak tapi dulu2 aku xde nuffnang..weeeeee...
dan satu lagi keyword adalah *pelajar unikl mestech pasti akan dapat loan mara?* hahaha aku unikl msi ler. ngeee~~


sejak aku rajin blogwalking ni, aku banyak la dapat info. macam2. hehe best sebenarnya. selain dapat mengeratkan silaturrahim bersama para blogger tak kira yang masih baru, dah lama, yang femes, semuanya ada. boleh bertukar2 pendapat. macam2 la.. heheh dan setakat ni, segala chat kat chatbox tu aku balas. cuma aku kadang2 berhati2 la sebab banyak sgt la link2 yang tak sepatutnya. adesss.. bila tekan je, viruss..adoii.. ada jugak yang buat macam tu kan.. huhu. sabar je la :)

ok kawan2, salam perkenalan kepada semua. aku tak sombong okay~ haha.. takecare. salam :)

8 comments:

Atif Hafiz said...

hahaha...nak search bkn2 gak la kat blog ni..kih3....kuakuakua

Noor Fatin said...

aip2,dilarang sama sekali k.. hahhaa

insta: lea_na_nur_ said...

aten..cmne nk wat nuff aku tuh..bg aku cnth link die.leh x??yg mne 1 link die ak nk kuar kn??

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

wah...berusaha keras eh? bagus2.teruskan berblogwalking..semoga cepat kaya..! hehe

Noor Fatin said...

nana: jap2, aku trgkan kat fb

aida: haha thanx!! :)

Anonymous said...

aku xreti sgt la nuff nie..huhu~

-iceq-

sweetsal said...

wah kaya tu..kita br nak terkial-kial..hehe

Noor Fatin said...

iceq: xpe..leh blaja..heee

sal: haha xkaya pn la..hehehe xpe, slow2

ARTIKEL RAKAN BLOGGER