Monday, June 28, 2010

OH ILA DAMIAAA~!

salam~

semalam tengok mentor 4. terkejut sangat bila ila damia tersingkir. yela, selama ni pun persembahan ila tak pernah mengecewakan hati peminat2 dia. tapi tak tau salah kat mana sampai ila terkeluar, tak dapat pergi final. yang paling kecewa, aku la~ haha yela, mama aku penyokong mohd. aku ila. so, bila ila terkeluar, mama aku dok usik2 la. haha adess.. siti pun kecewa. siti kawan baik aku. dia pun dah undi ila.

tapi xpe la, mungkin bukan rezeki dia utk ke final. apa2 pun, dia tetap di hati peminat semua.~ :)


markah2 yang diperolehi.
nani-55
adi-44
ila-42
mohd-59


berikut adalah gambar2 ila sepanjang beliau di mentor~






sedih! :((


-ila, adi tu single lagi x? hakhak


:)


-minggu ni xnak cite pasal nuffnang, agak kecewa. haha apa2 pun, alhamdulillah.. naik jugak nuffnang :)

5 comments:

Masz said...

ntah2 mng kt protege ziana zain ape..huhuu

☻UsaGi NaNa☻ said...

huh!!!ila kuar??ak br ske die..huhuu~

NOOR FATIN said...

famy: aku rasa mcm tu..heee

nana: aah..terkeluar..wuu

SuhaNa said...

Salam fatin..

Uhuks..terperangkap juga melihat mentor 4 ni..haish..terkejut juga tengok ila keluar,peserta favourite,tapi kurang power pada konsert 2 ni.. =)

NOOR FATIN said...

salam ana

ya. macam kurang sikit. nak buat cm ne.. mungkin bukan rzeki dia. :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER