Saturday, June 12, 2010

AWARD DARI EXARINA!

salam.

harini aku dapat award pulak. kali ni dari salah sorang kawan aku jugak. hihi thanx banyak2 k..
so, bila dah bosan2 ni, aku nak buat post ni pasal award, tak nak la hutang2 tag atau award :P

award kali ni dari

EXARINA@CHOCOLATE

singgah2 la blog beliau ye.:)



ok berbalik kepada award. jeng jeng jeng. ni award yang aku dapat. beautiful blogger award. blog cantik atau penulis blog yang cantik eh? hik2. thanx banyak2 k exarina :)

setelah dapat award ni, ada perkara2 pula yang perlu dilangsaikan.antaranya :


1) thanx the person who gave you the award and link the person.

terima kasih banyak2 exarina. blog kamu jugak cantik. ni link ke blog beliau.

2) spread the words to 15 bloggers who you like andyou think their blog are awesome!

ramainyaaaa~ haha adeh. memandangkan banyak award dia dah kasi kat kawan2 aku. aku nak kasi award ni kat  je la. dia banyak hutang tag dengan award dgn aku ni. satu pun tak dilangsaikan lagi. nak kena ni. *evil*. haha :))



3) tell 7 things about yourself

pssst..cakap melayu boleh? kang cakap bi ada yang tak paham kang. hakhak

1. saya anak tunggal
2. saya lahir di kulim kedah, penah tinggal di sg petani, kuala lumpur, kuala terengganu dan sekarang di kemaman pula. ikut ayah pindah. :)
3. .
4. kurang keyakinan diri. adeh.
5. takot rama2, lipas, kumbang, riang2, cengkerik. err..suka dengan kucing, ikan, katak dan cicak.
6. suka makan planta dan tepung yang sudah dibancuh. hehe
7. seorang yang degil atau orang kedah kata ketegaq! tak percaya? tanya mama abah dan .wawawawawa


ok. sudah selesai. ;)


-teringin nak makan jusmate. nak kurus. ada sapa2 nak tlg sponsor?




-masih menunggu jierah muncul dengan blog beliau.

byeee..salam

2 comments:

Faiq Roslan said...

ya.. dia mmg degil a.k.a. ketegaq..
haha..
luv u syg..
jgn lupa melawat blog b.. hee..

Noor Fatin said...

hahaa luv u too!
ok b!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER