Friday, June 11, 2010

TAHNIAH DAN TERIMA KASIH :D

salam

hye hye hye..

tajuk entry pada hari ini adalah tahniah dan terima kasih.. heee..~ ok. tahniah aku ucapkan pada .. err.. sebab result dia kali ni naik! meningkat! sem lepas resultnya jatuh. tapi kali ni resultnya meningkat kembali! yeay~ alhamdulillah.. seronok tengok dia happy. turut berbangga dengan beliau. result aku? haha jangan tanya ar. jatuh merudum.. gedebuk! gedebum! semua ada. haha tapi nasib baik xkp. fuh. sangat2 berada di atas pagar yang sangat tajam..hik3.. tahniah hubby~ tunggu syg balik, nanti kita pegi jalan2 tau.~ heeee..


ok, aku baru2 ni daftar la nuffnang. aku tak tau la kenapa tetiba aku rasa aku nak daftar nuffnang.. hihi.. so aku daftar. banyak yang aku tak tau. serius. aku macam blur.  lagi la xtau apa2. hakhak. adeh. tapi kerana dua orang blogger yang hebat2 tlg aku pasal nuffnang, aku dah faham la. thanx banyak2 k. aku daftar dua blog. blog aku dan blog  haha selalu tengok traffic sapa paling tinggi..kuang kuang kuang, dia kot menang. aku cam kalah jee.. haha~ adeh..

mereka adalah

HANS

dan


MIERAN

terima kasih banyak2. jasa anda dikenang sampai akhir hayat~ hehe hans, aku menanti2 sambungan cerita Antara Dia Kau dan Aku.walaupun aku tak baca dari mula, tapi aku sudah tertarik dengan cerita2 kau. insyallah, akan ku baca dari mulaaa.~ hehehe thanx yaa..

cik dylli berkata demam bola is teruk kalau ada boi gila bola! :P hahaha. yaaa.., betol2. heee.. dan aku rasa  pun gila bola! hakhak aku juaaa..~ hik2. malam ni dah start. jom2 tgk! agagaga

jangan lupa click nuffnang aku! hakhak nanti aku click korang balik eh.. heeee.. byee.. rush hour 3 sedang menanti di tv3..lalalaa~ salam!

No comments:

ARTIKEL RAKAN BLOGGER