Saturday, June 19, 2010

SELAMAT HARI BAPA!

salam

esok hari bapa! selamat hari bapa kepada abahku, encik othman dan kepada semua bapa2 di dunia. selamat hari bapa! tahun ni xde hadiah. sebab xde duit. heee~ thanx abah sebab dah jaga fatin sampai dah sebesar ni..*auuwwww*.. kalau kata abah tak penah bagi makan, tipu sgt aih. tgk la besar mana skrg.. hakhak <---- mama kata. hee.. tadi petang 19jun 2010, abah bawak kami pegi ke pantai teluk mak nik, kemaman terengganu. tak la jauh pun dari rumah aku. kitorg pergi dalam kul 5.30 petang la. hihi excited ni. sejak cuti sebulan ni, langsung tak pernah pegi pantai.. hehehe berikut adalah gambar2 yg aku nak kongsikan pada semua pembaca blog ni..weee.. tak semua la. sikit2 sudah..lalalala :P

kekasihku seru :P
*gelang tu nenek  kasi* :)



ukir lakaran ni masa abah xde. huahua. malu la nak tunjuk :P
*saya rindu saya, lagi sebulan nak jumpa*



huruf N hilang..haha jadilah tu :)



berdiri tegak! wahaha macam nak nyanyi lagu negaraku je.
adoii.. jangan cakap tembam. cepuk kang, cakap kurusss!!! hahaahha



mama aku nampak muda la. ke aku nampak tua? wawawawawa


takot dilambung ombak. haha
amik pic ni dalam keadaan berjaga2 :P



my family! family yang kecil.
saya anak tunggal! :)


mama lagi. adoi. bawak larik hp abah.
haha. hp aku xcukup power nak amik gambar macam ni..weee
*kalau guna kamera aku, nampak aku hitam.wakakak*


dia datang dengan lenggang lenggoknyaa~
ni abah. dah 21 tahun dia jaga aku. kui2~



tetiba amik gambar ni, haha awan tu cantik
*awan yang terpilu*


ni la sata! macam mana ek eja dia? sata or satar? err..
apa2 aje la. mama beli rm3. 3biji rm1. haha
tak puas hati sebab kecik sgt.
selalunya dua kali besar tu..wuuu
*tapi sedap*



A little girl needs Daddy
For many, many things:
Like holding her high off the ground
Where the sunlight sings!
Like being the deep music
That tells her all is right
When she awakens frantic with
The terrors of the night.

Like being the great mountain
That rises in her heart
And shows her how she might get home
When all else falls apart.

Like giving her the love
That is her sea and air,
So diving deep or soaring high
She'll always find him there.


HAPPY FATHER'S DAY!!

8 comments:

"miko itu nana" said...

comel la gambar2 faten tu..
a happy family..=)

Happy Father's Day...=D

F~CiCAk said...

baekkk~!!
KURUSSSSS!!! hehe..
muah2 syg!

nas said...

selamat ary bapajuga kepada semua bapa2 di dunia...:) thx comment my post:P

saperakue said...

selamat hari bapa tuk ayah fatin ^_^

sizukaDeboss said...

waaaa sweetnye.selamat hari bapa untuk ayah fatin:)

NOOR FATIN said...

nana: thanx :)

faiq: haha muah2!

nas: sama2 :)

atie: thanx :)

sizuka: thanx :)

☻UsaGi NaNa☻ said...

hepi father day to ur dad too faten..

NOOR FATIN said...

thanx nana! :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER