Monday, June 7, 2010

AWARD DR ICEQ!

salam..
arini aku dapat award lagi.yeah..kali ni dr salah sorg kawan baik aku yang comel.ngee iaitu iceq. atau nama penuhnya sadeline vateria. hehe anda boleh lihat blog nya di SINI.

cantik x award yang aku dapat tu? cantik kan? hehe thanx ya syg...


berikut adalah soalan2 yang ditanyakan oleh iceq..

1.kenapa anda suka berblogging?

sebab saya suka menulis. saya suka pendam perasaan. saya susah nak bagitau sesapa tapi dengan cara saya tulis blog ini, saya dapat meluahkan perasaan yang terpendam dalam hati. apa yang saya tulis di sini adalah berdasarkan fakta. dan xde masa nak reka2 cerita yee..:)


2.adakah anda bahagia dengan kehidupan anda sekarang??

of cozzz.. sgt bahagiaa..complete. ada family, dan ada kawan2 yang sgt memahami..


3.apakah impian anda 5 tahun akan datang?

nak dapat keje tetap, kahwin, dapat anak, bahagiakan mak ayah. nak beli rumah dan kereta.

4.siapakah orang yang anda mahu sentiasa ada di sisi anda?

mama, abah,  kawan2 jauh..wuu..

5.sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka.

i)

ii) nabila

iii) nana

iv) abil

v) ariz



beri pendapat kamu tentang award ini..

cantik!!! sgt sukaaaa~~ :)


thanxxx!! :)

3 comments:

"miko itu nana" said...

uit2...thx fatin..nt sy jwb sume...=D

☻UsaGi NaNa☻ said...

yeay!!award!!!adekah utk sy gak??

NOOR FATIN said...

nana: thanx!

nana: kalau nak buat,boleh je,,amik la :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER