Sunday, June 27, 2010

1ST CONTEST BY MISZLULLABY!

SALAM~

kerana tertarik dgn hadiah yg ditawarkan, saya join contest ini!! hehehe best hadiah2 nyaa.. anda semua boleh lihat di blog beliau!!

contest ini dibuat oleh seorang rakyat malaysia yang belajar di moscow! hadiah yang dia tawarkan pun datang dari moscow!! best woo~~


contest by miszlullaby

ni banner contest beliau~ weee


  • Syarat2 penyertaan: (saya copy dari blog beliau)
  1. Be my follower.
  2. Letakkan banner di atas dalam post contest korang and link it directly to my blog and letakkan juge di side bar ye... Code nye korang boleh copy dekat my sidebar..................
  3. P/S(oh ye..i just noticed this,kalau nak letak kat side bar tu,korang copy gambar jek la,xyah letak yang code tu coz kalo tak die redirect to the blingers blog instead of my blog..kalau malas xyah letak pun xpe,tapi kalo letak ade benefit nya donk~)
  4. Make a post about this contest.Explain la sikit psal contest ni.
  5. Upload gambar korang yang korang paling suke and korang rasa cantik. Mesti gamba korang jek k?Xkesah la posing mcm mane pun,nampak badan ke x,nampak muke je ke..Edit ke x...Sume tu terpulang pada creativity masing2.And cerita kan kenapa korang suke gamba tu. Make it interesting sampailaaaaa cik miszlullaby terpikat ok?
  6. Xkesah berapa banyak gamba korang nak letak,letak la..I will choose it.
  7. Tag sorang kawan korang.And make sure org yang di tag tu tahu yeee...Boleh la spread the words sikit kan??=D
  8. Leave your link below..so that i can check it.
  9. Korang boleh join dua-dua contest jugak.Takde halangan.So,ape lg..pergila amek gamba cepat!=D
  10. If you r not familiar wif pupa milano and yves rocher.Check their websites at my side bar.

senang je kan?


saya pertaruhkan gambar di bawah ini..:)

saya suka pic ni sebab nampak muka saya berseri2. maklumlah masa ni baru je jatuh cinta dan declare dengan saya skrg, . hehe so, saya rasa hidup saya sgt bahagiaa. berseri2 je muka, tersenyum2 je,. manisnya kenangan itu.. hihi.. mungkin mempengaruhi keadaan diri saya. saya menjadi lebih tenang dan bahagia :)




done!!

tag: ana mardia dan fatyhah baharuddin!! sila masuk contest ini yaaaa~ sekian.. hakhak

tarikh tutup : 30 julai 2010.

mari2 join contest ini..

sila klik MISS LULLABY dan anda boleh lihat hadiah yang dia tawarkan.. sgt menarik hati~~ hihi

thanx!! :P

2 comments:

Prettyvrach said...

ok..pnyertaab dterima.thanx for joining.

Noor Fatin said...

sama2 :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER