Wednesday, July 20, 2011

WORDLESS WEDNESDAY : SHOPPING DENGAN BELIAU


harini aku dengan  pegi shopping kat sini.

agak2 korang kat mana? hehe

teka laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

mana tau dapat souviner kan kan? haha..

sapa cepat dia dapat XD

klu : tempat shopping.

nak nama tempat dan nama negeri...

bye

:D

21 comments:

Lovely Fieyza said...

pasar payang, terengganu?

Kakzakie said...

Kakak tak dapat tekalah Fatin...:)

nazirah said...

mcm dkt CM je
cntrl market KL eh
entah la hehehhe

Farah Shamsudin said...

woh! kat mana nii??

nanakimie said...

tak taw la..hehe..mesti kat tempat fatin kan

kulim landmark central shopping centre, kedah

Cik Ezy said...

xtau kat mane..
hee

Finaz Jaafar said...

pehh memang la kite tak tau ni katne..huhu

syira said...

kalau hari rabu cenggini, pekan rabu la yang ada kat kedah.

betul ke cik fatin? saya main tibai je. huahua..

sahromnasrudin said...

kuantan parade, pahang heheheee

sizuka[Izzati] said...

pergh.ni mcm dkt perlis tuh.ape ye nama tmpt dia.duhhhh.haaa padang besar ye?

deeya said...

alor ! ta suke shopping .. jadi ta tau lah . okey x alasan ?

SuperHamzah said...

ni padang besar kot. perlis..


aku tak tau gak. aku pernah g skali je. nampak mcm tmpt tu je.. haha

teyn teyn said...

alamak .. tak dapt teka la.. hehe

ku syuk said...

lol,kata wordless Wednesday :P

Tukang Karut said...

perggg... macam pernah dijejak jea... tapi di mana yea???

bunbun said...

hahah fail la neke. kb mall?

Nur Farah Hani said...

errrrrrrrrrrrrrr ta tahu al tempat ape nih uuhuhuhu

bunga said...

amboiiii..:)

merahitujambu said...

wordless just letak gambar je.pastu org teka..tpi kamo bongkarkan rahsia gambar..=p

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
generasi nissan sentra

uihhhh kat nerrr ni.... aduhhhh tak dapat meneka lahhh... oversea kerrr....

tanda tanya.... oohhh di mana kau di sana...

Indah Fallen said...

Pasti..padang besar,perlis lah..;)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER