Monday, July 4, 2011

GAMBAR : SEKITAR MAJLIS KHATAM AL-QURAN AYU, MAJLIS PERSANDINGAN TOMOK DAN AYU DAN MAJLIS PERNIKAHAN TOMOK DAN AYU

salam.

oleh kerana aku adalah peminat setia tomok dah 11 tahun makanya aku buat entry khas untuk tomok dan pasangannya. ayu. haruslahhhhh peminat setia ini terus support tomok okay. hakhak. so ni entry paling banyak gambar yang aku upload. nasib baik internet laju! yeay!

jom kita lihat gambar2 majlis khatam al-quran ayu, majlis persandingan tomok dan majlis pernikahan tomok. sori gambar ada yang tak tersusun. ekekeke. aku main upload aje ;D


SEKITAR MAJLIS KHATAM AL-QURAN AYU.






SEKITAR MAJLIS PERSANDINGAN TOMOK DAN AYU.




















gambar ala-ala klasik tu betol2 menambat hati aku. hehehe suka sangat. dan warna purple sangat cantik! sepadan dengan diorang berdua. kan aku kata sweet sangat perempuan ada lesung pipit ni. macam ayu ;D



sumber gambar : NORA JOEY RAHMAN

SEKITAR MAJLIS PERNIKAHAN TOMOK DAN AYU



HANTARAN DARI PIHAK LELAKI (TOMOK)













HANTARAN DARI PIHAK PEREMPUAN (AYU)
















selamat pengantin baru tomok dan ayu. tak apa, aku tak frust la. kalau sekarang aku masih tak de buah hati aku mesti nangis guling2 sebab dari kecik2 berangan nak kawin dengan tomokk! hahaha.

sweet kan diorang?

selebihnya gambar korang boleh klik link sumber aku bagi tadi tu, banyak lagi sebenarnya. ni gambar yang penting2 aje. hakhak



17 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

sweet sgt diowg nie =)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kaler purple tu cntik..

musim org kawen la skg ni..

fatin bila lg??heheh..

siti kektus said...

kawen jugak tomok akhirnya~ ;)

moga perkahwinan dorang kekal hinggan akhir hayat.

sizuka[Izzati] said...

aaaaaaaaaaaaaa jatuh cinta jugak dgn gmbr klasik dorg tuh.pre-wed eh tuh!nice!

mizforever said...

chanteq lorh.. i jelez taw..hehee

Kakzakie said...

Cantiknye mereka ye Fatin... moga berkekalan dan berbahagia hingga ke akhirnya...

Bui Idzra Ryn said...

wah,my feberet kaler..nice..kasut tu kalerful lagi..^_^

Shawn Razaleigh said...

smart gambar vespa 2

teyn teyn said...

canteknyaaaaa ayu!!!

Nini Hartini said...

cantik..ayu ni artis ke?

cik bihah said...

sweet gile dorg nie ;))

aNiS aNiSa said...

ttiba smngat nak kwen hehe...

latest entry : Mukmin Professional??

Nasriq said...

gambar vespa tu lawa...

bunga said...

moga mereka berkekalan..:)

sahromnasrudin said...

mmg berbakat si tomok nie..alhamdulillah sudah pun berlahwin..semoga berbahagia hendaknya

Finaz Jaafar said...

sweet !
tapi kan tomok ni nampak mcm bdk2 je..mcm men kawen2 jeh..hahahah

AIZAMEV said...

lesung pipit..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER