Tuesday, July 19, 2011

UNTUNGNYA ADA TONTON.COM.MY

salam

semalam episod terakhir drama juvana. arghh aku tak tengok. ada benda lain yang lebih penting yang harus aku selesaikan dari menonton juvana yang hari2 aku asyik sebut nama botak =p

tapi untungnya ada tonton.com.my. hahaha. sejak bila ek tonton ni ada? apsal aku baru sedar? err, ekekeke.


segalanya di hujung jari anda. kui3

dengan adanya tonton.com.my anda tak perlu melanggan *****. anda jugak tak perlu mengeluarkan **** , dan anda hanya perlu menonton cerita kegemaran anda secara *******

semua aku nak letak ************* tetttttttt

hahaha. dah dua kali aku menonton cerita yang aku ketinggalan nak tengok kat tv. cerita annisa dan juvana episod akhir. itu saja. dengar kata nur kasih pun ada ditayangkan. pehh. macam2 ada.

korang kalau tertinggal la apa saja cerita, contoh annisa, habis je pukul 11 cepat2 buka tonton. terus ada. haha serius. aku buat macam tu la dulu. aku tak tengok sebab tv aku rosak dulu. sekarang dah ada tv baruuuuuuuuuuuu =p



sekarang aku tengah menonton juvana episod akhir. sapa2 yang tak tengok lagi, jom tengok! KLIK SINI

err jap, jangan lupa mendaftarkan diri anda di tonton dulu ye. haha aku dah lama daftar dah =p

err nak tengok semua ni. FREE aje okay. kalau internet anda laju, anda akan menonton macam anda menonton tv tanpa loading. hehe yang kena bayar, bil internet dan elektrik je :P

itu saja~ bye bye. :P

9 comments:

nazirah said...

hehe btul tu
nsb bek ada tonton kan
best2.. hehe ;)

Finaz Jaafar said...

kte dpt tgk smlm ! wee~

velasrizal said...

tp intenet kene laju klo nk tgk tonton

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip hilangkan bauan durian dalam kereta

ramai yang tonton JUVANA semalam episode akhir rugi tak tengokkk... banyak pengajaran .... kesian kat Botak teraniaya...

Nur Farah Hani said...

erh ye erh??? akak cakap kalo nor kasih kat tonton kene bayar 10 hengget.. silap la erh????

h A n Y S said...

yg guna berokband susah lah nak tgk..lambattt.. T__T

Umedia Network said...

Betul2. Kwujudan Tonton memang sangat bagus. Suka Tonton!!! hee. :)

tiefazatie said...

bestkan..hihi

Shawn Razaleigh said...

baru tahu. tq :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER