Sunday, July 17, 2011

NOSTALGIA KAD KAHWIN. KAD KAHWIN SIAPA?

salam..

balik kampung pun malas nak update blog =p dok ralit tengok youtube je. sini kan internet laju. ekekeke.

okay. mood rajin dah sampai. tett tett. jom2 update blog dan blogwalking. naik train nak? ;P

aku nak tunjuk kat korang. kad kahwin yang dah 23 tahun disimpan rapi dan tidak rosak atau koyak. ianya satu kenangan, tersimpan semua memori dalam tu. hehe adanya kad kahwin ni la, adanya aku. XD

yeah., jom tengok =p


agak2 nama siapa yang tertera kat kad tersebut??


:)


ni kad kahwin mama dan abah aku la. hehe..


simpan lagi kan? haaa. mama aku memang suka simpan barang kenangan macam ni. nak kahwin sekali je seumur hidup kan.

kad kahwin ni dari pihak abah. yang pihak mama tak da pulak. tak simpan kot.

kad kahwin aku? agaga..

nanti nak simpan jugak la kad kahwin sendiri. bila anak umur 22 tahun, nak tunjuk macam ni :P

penah tengok kad kawin mama abah korang??


11 comments:

Nur Farah Hani said...

waaaaaaaaa so swetttttt.. ehehehe.. fara ta pernah tnegok pun... gambar kahwin pernah la...

Umedia Network said...

hhuhu. Like2. :)

nanad said...

whoah :O nostalgia sungguh

Cik Ezy said...

nt kawen nk simpan jgk la kad jmpotan..
ekeke
nk tunjuk kat ank2..

tiefazatie said...

wah..season tue..hihi

Rafidah Farhana said...

Fuyyoohh ! Dah lama pun ada lagi keee? Mak ayah saya dah tak tau ke mana kadnya..

tomato said...

tataw lah ade ke tak kad kawen mama . hehe

Kak Imun said...

Salam, fatin. Waa.. Bestnya dpt tengok kad kahwin mereka kan. Nostalgianya.... Kad kahwin fatin nant mesti yg ada blink2, hehe...gurau saja........:)

merahitujambu said...

perghh..kad kawin mak ayah...???terbaik tuu tahan tuu

bila sy nk kawin eh???awok pon bila nk kawin??

bunga said...

wahhh...bagusnya..masih simpan walau dah lama..kad mak abah bunga dah xde kot..hwehee

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip hilangkan bauan durian dalam kereta

wahhhh kita tunggu kad kawin Fatin pulak lepas ni

ARTIKEL RAKAN BLOGGER