Tuesday, May 10, 2011

HASIL JOIN GA 11


salam..

sori sebab semalam tak update entry. hehe thanx cik azeya sebab prihatin ^__^ . kondisi aku semalam tidak stabil. tertekan yang amat sangat dan baru sahaja kehilangan seorang kawan baik. bukan hilang tu meninggal ke apa ke, cuma dah tak kawan. biar je la. itu yang dia nak :)

hari ibu hari tu mama masak nasi lemak! nyum3. sejak2 minggu lepas, mama selalu masak nasi lemak pagi2. sedap gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa. haha tak payah nak beli kat luar lagi dah. sekarang mama buat lagi sedap, lagi meletop dan meleleh air liur dan pasti nak makan lagi bila cuba ka
li pertama! hehe

ni la santapan aku. ngeh3. nasi lemak dengan ayam goreng!! nyum3!


kali ni aku nak bercerita pasal GA 11. apa tu GA 11?? GA 11 adalah gabungan 11 penaja iaitu blogger2 jugak dan giveaway ni dijalankan selama 11 hari. yang uniknya, setiap hari soalan dikeluarkan pada pukul 11.11 pagi dan tamat pada 11.11 malam. setiap hari selama 11 hari. hujung minggu diberi kelonggaran sedikit. ia bermula pada 11/4/2011 hingga 21/4/2011..

ni banner GA tu. hehe


aku ikuti semua siri2 nya. dari siri 1 sampai la yang ke 11. hehe best tau. sebab ada 11 penaja. bayangkan!! dah la penaja berbeza. hadiah mesti la best2 kan. hehe task yang diberikan pun agak simple la sebab banyak kena promote blog penaja je dengan kreatif. hehe. itu saja. yang soalan pun ada dan macam2 la bentuk soalan. kadang2 menguji kesabaran jugak tapi yang penting usaha!! :)

penganjur adalah shaizhar. ..beliau jugak macam aku, suka sangat join GA, hehe dan dah dapat banyak hadiahhhhhhhhhhhhhhhh. hehe semua keputusan telah diumumkan. dan aku berjaya membolot 5 hadiah dari 5 penaja. hoyeh! hehe..

meh tengok hadiah2 yang aku dapat...

penaja : NANA MRUL


banner blog beliau. hehe

SIRI 5/11 klik utk lihat task yang diberikan :)

hadiah yang diterima :


shawl pashmina + baucer rm20 dari blogshop umi dan jr shoppe. aku tak guna lagi baucer tu maklumlah aku pun tak banyak duit sekarang. kerja pun tak lagi. hehe lagipun blog tu jual pakaian kanak2. hehehe. insyallah nanti aku akan guna..

thanx kak nana!! hehehe..

yang kedua pulak..

penaja : nazuha

yang ni tak susah, cerita pasal majlis pertunangan impian korang!! hahaha. aku pun bukan main cerita impian pertunangan aku padahal lambat lagi kot nak hadapi semua tu. hehe takpa2, tak salah berangan kan. hehhe.. dan aku dan nabila medan menang kategori ni! hehe

nak baca kisah pertunangan impian aku?? KLIK SINI

hadiah :

buku adab malam pengantin. buku ni langsung tak de 18sx la. semua apa yang dia ceritakan adalah betol dan benar dan lengkap dengan segala penerangan. hehe..

thanx kak nazuha!!


yang ketiga pulak..


task yang diberikan hanyalah mempromosikan blog beliau! hehehe jom BACA

akhirnya aku dan kak anim menang! hehe suka2!

hadiah :

menjerit aku dapat hadiah shawll. banyak pulakkkkkkk tu. hehe.. yang warna purple tu inner, yang sebelah tu shawl biasa, yang sebelah lagi, shawl benazir 2 tone, yang warna merah shawl hijab dan yang warna biru tu shawl jugak. tak tau orang panggil shawl apa. tapi selesa sangat pakai!! heehhe. best nyaaaaaaaaaa. suka2!

thanx chanteq hijab!!

seterusnya..

penaja : DEQLIS
My Photo



task macam biasa. promosi jugak. hehe dan menang jugak. pemenang hanya seorang iaitu aku. hehe suka sangat! nak baca klik SINI

hadiah :

1 set brooch bernilai RM20. 1 set pin jarum tudung bernilai RM15. dan 2 keping baucer bernilai RM10 untuk beli dodol di blogshop deqlis sendiri. hehehe wah, raya kali ni ada dodol la kat rumah aku. best nya :)) dah orang nak bagi kan. insyallah aku akan beli. time bulan puasa nanti baru boleh gunakan baucer tu...

kak deqlis siap antar kad ucapan tahniah! hehehehe thanx ya kak! hargai sangat2!


dan yang terakhir..


sila klik SINI untuk lihat task yang diberikan. hehe aku terpilih menang salah satu hadiah sebab komen yang aku berikan kak azatie suka! alhamdulillah. :)

hadiah :


sebiji teko!! hehhee suka sangat2! cantik kan? jaga betol2 ni takot pecah ke apa, hehe thanx kak azatie! hargai sangat2!! heehhe


dan dan dan aku jugak diberi penghargaan kerana join semua siri yang diberikan. makanya dengan berbesar hati shaizhar memberikan hadiah2 ini kepada aku!



keychain, fridge magnet dan pensel tu. hehehe cantik kan? beg jugak cantik.. haha. :)

dah selesai dah segala urusan dengan penaja dan penganjur GA 11. alhamdulillah. memang terbaik ahhh. hehe tahniah kepada sis anim, nabila medan, nana kimie, dan lain lain sebab selalu menang. tahniah!! hehe..


dan yang ni pulak aku menang.. oleh2 dari bandung yang dianjurkan oleh mama malikha.. dan aku antara pemenangnya! hadiah dah sampai!

keychain dan fridge magnet, mestilah dari bandung kan. hehehe dari jauh tu, naik flight woo ;D


apa2 pun tahniah kepada pemenang2 yang lain yang join siri GA 11. apa yang aku usaha selama ni membuahkan hasil. alhamdulillah. syukur sangat.. usaha tangga kejayaan kan? ;D


17 comments:

Kak Amy said...

tahiah dear..

Unknown said...

wahhhhhh~~~ banyak nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....nk satuuu~ (wat muke comel) =P hahaha

ezy.fia said...

byknye menang..
tahniah2!
cik ezy jeles..
huhu

Farhan Zulhusmi said...

seronoknya...jeles farhan...
naklah satu hadiah...kita janji nak share kan??hahaha
tahniah...keep it up........

cik azeya said...

alolo. biar lah die nak cari kwn lain. awk kan lagi ramai kwn kat dalam dunia ni.

:)

bestnye hadiah. *jeles*

bagi ar separuh kat sini. hehe.

Pink said...

wey, toksah le tunjuk makanan tu. terliur der! =.=

Anonymous said...

Wow, banyaknya menang. Tahniah :)

kindergartenlibrary said...

tahniah !!

mie said...

wow!!!
tahniah, banyak luck..
ehehheheheee

Cute MuM said...

tahniah..
tak sempat pon nak join GA 11 tue.. huhu..

Liza Razak said...

hadiah GA tuh semua best2 !! especially fridge magnet tuh..saya suka sgt !!

sahromnasrudin said...

tahniah..byknye hadiah........

Tauke Budu said...

waduh bukan main lagi dia....
banyak pulak tuh....
haha tahniah3

Bunga said...

wahh..taniah..:)

merahitujambu said...

syoknyaa dapat hadiah GA kan...pasni nantikan hadiah sy pulak ok..hehehe

Unknown said...

congrats dear,byk menang:)

Hanys Najib said...

Fatiiiiiiiiin~!!!! *menjerit*

banyak nya dapat hadiaaaaaaaaaaah~~!! jeles nyeeeee~ heheeeeeee~
murah btl rezeki ang ea..hehe~

congrates anyway dear!

ARTIKEL RAKAN BLOGGER