Saturday, May 28, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU!!

salam..

ini entry auto publish. ketika entry ini dipublish, aku berada di jengka pahang :)

harini hari persandingan sepupu aku, kak shaliza di pahang. hehe yeah, aku berada di sana ketika ini. mungkin tengah makan nasi :P

dan hari ni jugak majlis perkahwinan kawan lama aku masa sekolah kat SK KULIM 1996-2001 dulu. hehe


kenangan kami tahun 2001. :)

( aku sebelah kiri, dia sebelah kanan (pegang belon) )

bila tengok gambar tu, aku betol2 tak sangka yang dia nak kahwin dulu dari aku :P serius. hehe. tapi tu la, jodoh di tangan Allah. hehe sangat comel + comot kita dulu kan. sekarang dia cantik woo.. :)

dia kahwin dengan orang terengganu. hehe aku? insyallah, orang kulim jugak :P

selamat pengantin baru untuk siti sarah mustafa. maaf sangat tak dapat pergi sebab tak balik kulim lagi. kalau la aku ada kat kulim sekarang, dah lama aku pergi. dulu2 kitorang rapat jugak. aku penah pegi rumah dia ;D

aku seronok tengok kawan2 aku yang dah bertunang, yang dah kahwin, yang dah ada anak pun ramai dahh, haa. semua kawan2 masa sekolah rendah. kehkeh. aku ja belum lagi ke arah tu. kerja pun tak lagi ;D

kalau ada jodoh tak kemana., amin...

# aku akan singgah ke blog korang bila dah balik ke kemaman. doakan aku selamat pergi dan pulang. thanx!!


8 comments:

sizuka[Izzati] said...

whoahhhh tak lama lagi smpai turn fatin pulak kan.kehkehkeh.

Novelgurl said...

Selamat pengantin baru utk sepupu awk !awk bile g ? t dh confirm gtau lah ye..hehe.

Cik Ezy said...

best nye org kawen..
nk kawen jgkkkkkk..

Tauke Budu said...

amboih semua auto publish..
haha ada jodoh ada lah tu..sabar

Bro Ery said...

Bereza betul keadaan dahulu dan sekarang. Semoga selamat pergi dan selamat kembali. Tahniah buat kawan kerana akan menjadi isteri orang. Sudah boleh menggauli suami secara halal. Heh heh ^^

Nurfazilah Cipa said...

slamt pengantin baru...hehehe

IzwanNie Eynia said...

auw! bestnyer khawin! sy pula yg tergedik lebih2 ni..=p

Afzainizam said...

Di renjis renjis di pilis
Di tepungi lah tawar
Hai beras kunyit di tabur
Disiram si air mawar
Duduk muda sejoli
Atas pelamin berseri
Dihias intan baiduri
Sebagai raja sehari
Lepas duduk bersanding
Jalan rapat berganding
Salam bersalam keliling
Sambil mata menjeling
Riang pengantin baru
Gurau senda bercumbu
Aman damai selalu
Sampai ke anak cucu

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jenis jenis kereta mpv

ARTIKEL RAKAN BLOGGER