Saturday, May 21, 2011

TERUJA DENGAN INNER SHAWL RM5 SAHAJA!!

salam..

selamat pagi kawan2 blogger. sihat tak hari ni? aku alhamdulillah sihat. bertambah sihat dan pipi bertambah tembam. oh, cepat2 la aku balik kulim. cepat kurus sikit. hahaha memandai je dok kulim boleh kurus. dok KL memang ye. hahaha..

orang kata dunia internet ni banyak pengaruhnya. sebab internet la aku terpengaruh dengan macaroon!! grrrr, salahkan internet. jangan salahkan aku. hik hik

lagi satu aku terpengaruh nak beli adalah inner. bukan inner baju ye. inner shawl. hehe aku selalu jugak belek2 blog dan banyak sangat orang promosi pasal inner shawl ni, dan ada yang letak gambar diorang pakai inner. fulamak.. comel kot. tambah2 muka yang tembam2 macam aku ni. kalau pakai shawl saja, nampak lagi tembam. haa, inner la solutionnya. keh3. *memandai je*

seingat aku la kan, aku tengok kat kulim, harga dia sehelai rm10. hehe seingat aku la. masa tu tak rasa nak beli pun memandangkan aku langsung tak berminat pakai tudung selain tudung bawal. hehehehe sejak2 dok kemaman ni, banyak sangat dah beli shawl + hijab dan lain2, tu yang aku teruja nak tau tuu..

dan hari tu abah bawak kitorang pergi pasar malam. lama sangat dah aku tak jejak pasar malam. kalau dok KL atau kulim, tiap2 minggu mesti pergi. haha. dok sini, aduhh, last aku pergi pasar ramadhan kot. tahun 2009..errr..

aku dah cakap kat mama, yang aku nak beli inner. nak cari inner kat pasar malam. aku tengok harga inner yang orang jual kat internet rm6 sehelai, tu pun kalau beli banyak2 la. tak denya dia nak jual sehelai rm6 kalau setakat nak beli sehelai je. so kena beli banyakkkkkkk baru dapat rm6..

aku cakap lagi, kalau rm10 sehelai, taknak beli la. baik order kat internet. kehkeh ok mama kata..

dan akhirnya cari punya cari, terjumpa satu tempat jual tudung ni..

aku dengan slambernya berkata..


kak, inner ada jual tak??

eh maaf saya bukan jual..

oo tak de jual... xpela..

eh bukan, maksudnya saya ni pembeli, bukan penjual kat sini. hehe.

*aku lari laju2 10 round sebab malu*


dan bila jumpa dengan tokey tudung yang sebenar..aku pun tanyala, harga inner sehelai berapa. hehe. makcik tu kata rm5 je dik. aku terus pengsan. lepas mama buat cpr, bangun balik..

kemain pilih sampai nak roboh rak yang gantung2 tu inner tu, ahaks :P

ok bayar dan balik..


SNAP GAMBAR..

4 helai inner sudah berada di koleksi aku. hehe yang hujung tu yang warna cerah peach tu aku bukan main suka!! hahahaha.. yang warna hitam tu mama punya. yang warna biru muda dan kelabu tu aku punya. so 3helai aku punya. rm15. ;D


eh serius aku suka sangat2 dengan inner yang boleh tarik sikit ke atas tu. ntah apa ke benda ntah panggil. haahha. aku pun tak tau. aku tak sangka ada jual inner macam tu, aku ingat letak pin je. haha duit terhad so inner pun terhad. hehe.

dan semalam aku pergi survey harga inner kat casa limbong dan centre point, kebanyakan diorang jual rm10 sehelai. aku agak2 tu harga standard la. hehe. kebanyakan la. cuma satu tuan je jual rm8 dan satu tuan lagi jual rm5. hehe best jugak. duit pulak tak da. hehe. tak apa2.

tak apa, aku tak lama lagi akan kerja. aku nak beli inner banyak2. ekekkeke.. :D


-aku tak try lagi pakai inner tu dengan shawl. nanti2 la. hehe-

15 comments:

NIA said...

wahhhh nanti boleh upload gmbr pkai inner baru :D

ezy.fia said...

mhal la ek rm10 sehelai..
huhu..
kat sini mmg jual rm5 sehelai..
xde yg rm10 sehelai..

merahitujambu said...

wah...tp saya x yah beli2..ibu sy buat semua..ribbon saya dh sampai lum??

.drakula. said...

orang perempuan kalau membeli mesti lebih dari 1....hehe

asfira aminuddin said...

bnyaknya inner u babe! haha. yes i pun penah tersalah org jugak. mmg malu abes!

Izwanie Eynia said...

gurl mmg cm tu kn.. eksaited giler jmp benda catek plus murah.. sma la cm sy.. =p

velasrizal said...

wah de yg jual rm5 je..murah murah

kindergartenlibrary said...

banyaknya !!!
tapi , agak mahal ~

Anonymous said...

Empunya blog ni ada jual shawl yang lawa-lawa. Dia pun ada jual inner shawl juga. Try click <a href="http://najihahfara.blogspot.com/><b>Sini</b></a>

Kak Imun said...

Salam, fatin. Untung fatin jumpa yang murah2, boleh beli lebih sikit kan. Kak belum pernah beli inner, tengok inner fatin, rasa2 nak beli juga.....:D

Unknown said...

shopping mmg best~

Hanys Najib said...

inner cotton skang dah murah..tp fatin kena pandai plih cotton yg mcm mana tau, sbb hanys pernah bli yg murah, jnis kain cottonnya agak keras, n ble pakai, x terbentukkk~ wuuu~ benci oowww~
tp skang hanys sangat2 suka yg tros tutop leher tu, inner neck cotton~ pakai, then lilit lah shawl cemana ke gayanya pon~ hik hik~
kalau nak tgk2, kat trio-fabulous ada..free postage..hehe~

btw, snap2 lah gamba pakai inner baruuu~ nak tengoook~ ;D

mie said...

tu dia!!
ada model shawl la xlama lagi..
eehheeee

:: Mrs.SyahNia :: said...

skang ain ngah giler nak cari inner
n shawl..murah tuuuu

Maria Firdz said...

sy beli kat pasar malam je.. terkejut lak, lpas beli sja tgk kat internet, mak aii.. mahal nye.. jauh beza hrganye.. xpe lh mgkin kain lain2..

ARTIKEL RAKAN BLOGGER