Monday, April 30, 2012

WATERMARK BARU!! ;D

assalamualaikum..

rasanya lama gila aku guna watermark ni. aku dah tukar url blog, header dah tukar banyak kali, layout pun sama, banyak kali tukar, tapi watermark ja tak tukar-tukar. kehkehkeh

watermark ni la aku selalu dok guna, dapat free dari izzati ;)


oh lupa nak bagitau. terima kasih kepada syaf kerana menunaikan janji. heehhee aku menang contest cerita seram tu. ingat dak? tempat pertama. dapat hadiah topup rm30. masyukk. hak3 eh sapa nak baca balik cerita seram tu, meh la KLIK SINI. alhamdulillah, dapat tempat pertama ;) beberapa hari lepas tu dia transferkan kredit rm30 untuk aku!

aku cadangnya nak tempah watermark baru. teringin sangat kan. hik hik lepas tu aku cari punya cari. dah jumpa sorang blogger ni, tak boleh pulak nak transfer, dia guna digi, nak pegi bank memang tak la kan, hakhak cari blogger lain, akhirnya jumpa jugak! ^__^

tak sampai 24jam watermark dah siap. best sangat kan~ ;)

dua watermark rm5 sahaja. nasib baik boleh transfer. kehkeh puas hati dengan hasil kerja dia. lagipun aku bukan cerewet mana pun kan.. heheh



cantik kan? ehhe aku cukup suka gabungan warna pink + biru muda. aku pun tak tau kenapa. serius sangat suka. tengok watermark yang izzati buat pun warna yang sama kan~ heee ;D

dan aku pun rasmikan la menggunakan watermark ni.. hehehe


cheezy wedges idaman hati. bila mau dapat ni.. aumm aummm. hehe lepas ni nak beli tepung cheezy lepas tu bancuh sendiri lepas tu boleh makan puas-puas2!! ^_^


6 tahun lepas. aku yang bertudung merah. kemain kurusnya time ni. kan kan. muka kecik je. hahaha  baju kebaya tu pun aku dah tak boleh pakai dah T__T sebelah aku tu sepupu aku, halimah. tua setahun dari aku ;) masa ni kenduri kahwin kakak kepada halimah ni, merangkap sepupu aku jugak. heee

kebiasaan aku letak watermark kat gambar yang diambil sendiri, kepunyaan sendiri sahaja. kalau google punya, tak payah la kan. bukan hak milik sendiri pun XD

sesiapa yang nak menempah watermark, boleh la hubungi cik purple punya blog. bukan watermark je dia buat, edit blog boleh, signature boleh, header pun boleh. semua harga rm10 ke bawahh. murah sangat! ;D

14 comments:

Anonymous said...

biru cool =D

Khuzrin Kamarudin said...

Tapi, tak besar sangat ke watermark tu? Tutup hampir 1/5 gambar. Huhuhu..

Mila Ahmad said...

cantik lah water mark. kombinasi warna menarik.

Fatin Khadir said...

Sedapnya tengok chezzy wedges tu...lapaq dah..huhu..
2,2 wtermark cntik.. :)

are_lin@yu said...

wahh beznya comel2..hehe..
ayu xda lg..nti blh lah order..hehe

teha said...

comel2 :)

ezy.fia said...

cantek nye watermark!
jeles laju2..

farahadilah said...

sewiussss lawa!!! nanak jugak... huhuhu

Atiqah Wadiah said...

watermark cantik..cute je..mmg sesuai dgn jiwa kita :)

naaisyah S said...

ERGHHH lapaaaaaaaaaaa T.T

eita said...

comel...

tapi makanan tu lagi sedap....

kay_are said...

belum terpikir lagi nak guna watermark tu.. bese tulis name je.. takpun takwat pape langsung.. huu

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag pun suka yg pink blue tu. Nice ! :D

roziahojijie said...

cantik lah due due ! sy je belum ade watermark lg .

ARTIKEL RAKAN BLOGGER