Wednesday, March 16, 2011

CANDID : GAYA MAKAN SEORANG BLOGGER.

salam

aku rindu kulim.. rindu sangat2. waaa. nak buat macam mana. selagi tak balik kulim. selagi tu aku sedang menghadapi kegilaan yang tahap gaban. hehe

semalam aku timbang berat badan aku, lega sangat2 sebab maintain beb! kahkah, berbulan2 dok rumah, makan tido je, lega sebab berat tak naik cuma bahagian pipi je nampak membulat ketara je. kahkah. tapi tak apa la. heee. mana taknya, makan, buang, makan, buang, mujarab. tak payah makan pil pelangsing, tak payah pakai krim bagi kurus. automatik tanpa semua tu.. kadang2 aku yang penat! haha..

tadi aku godek2 gambar2 aku tengah makan. aku keluarkan yang aku suka je la, yang boleh kata terbaru dan yang masa aku dengan dulu. hehe. tak tau kenapa suka dengan gambar2 ni.wee..

meh aku cerita di sebalik gambar2 semua ni, gambar aku tengah makan! hehe



ini maintain punya makan la kan. masa ni kat sunway. makan koey tiew sizzling. biasalah, dengan dia yang candid gambar ni. aku jadikan gambar ni sebagai banner contest aku dulu. ingat tak? hik hik



ni kat pasific, makan roti pizza. ni cepat2 punya makan sebab nak kejar pawagam. ada beberapa minit je sebelum cerita yang kami nak tengok ditayangkan. hik hik


ni gambar yang okay sikit la. haha sapa yang tangkap? 



ni kat mc donald kat pasific. makan kentang goreng. ada je burger tapi amik gambar kentang goreng je. hehe denganjugak.


ni makan dengan kat rumah family dia. makan laksa masa ni. tak perasan pun gambar dicandid. hehe

mc donald queensbay.ugak yang candid. hoho


makan nugget kat pantai kat rnr bagan ajam tuu. hehe,

makan oblong. nyum nyum semua ni dengan


makan dadih kot, aku pun dah lupa. hehe ni kat rumah wink wink


makan kfc kat kulim. suka sangat cheezy wedges!


makan pizza kat kulim. dengan rumate. hehe. candid!


makan big apple kat jusco. dengan dia candid..waa


makan big apple kat pantai kemasik. beli kat mesra mall. mama candid. haha


last, candid sendiri. wakaka! makan apa ek? aku pun dah lupa apa nama makanan tuu. kahkah


kebanyakan blogger letak pic banyak2 sebab diorang cantik2, jeles2, aku jarang letak pic sendiri sebab tak cantik. hehe tapi tak apa. aku bersyukur dengan apa yang aku miliki..

platipus: jangan kau rasa lapar lagi. wakakaka..

mood; makan!

komen sikit tentang gambar. apa saja. rakus ke, sopan ke. apa2 ke. haha.. :P


18 comments:

Anniesa Sophillea said...

hahahha sangat comel!!!

platipus said...

weh..kau ni boleh gnti pengacara jalan2 cr makan..terliur dohhhh

misz FaTiN said...

waa.. macam2 gaya ada ek..huhu..
J.CO sgt sedap.. teringin plk bila tgk picha tu

Nurfazilah Cipa said...

wah sdpnye mkn2..:)

nitestalker said...

uihhh gambar semua menarik...menarik sangat2....suka betul tengok gambo makanan tu....hahahahahha ... menariknya makanan2 tu semua.....

Natto said...

Makanan last tu nama dia bukan waffle ke? huhu

Agak rakus lar.. hahahaha tp comel :p

F~CiCAk said...

dadih2 :P

| cik azeya | said...

nampak sedappp. :)

mie said...

banyak nya makan..
terasa nak makan juga la..
eehheee

Myfrin's story said...

Salam, fatin. Semua makanan yg fatin makan, semua nampak sedap, hehehe.....

kay_are said...

sume gambar makan je.. em num 2 memang nampak macam ngah mentekedarah kat situ.. hee.. jangan marah.. gurau je =P

CahayaCintaIlahi said...

wah2 sedapnye tengok die makan nak sikit hehehe ;)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

lama tak singgah cini..

komen saya ; sangat bersopan :-)

merahitujambu said...

gambar tu yg buat selera makan tu..heee

Nur Farah Hani said...

fuyoooooooooooo.. agak rakussss.. ehehehe.. tipu jerk..s edapnya semua makanan...

huwaaaaaaa... na sikit..:P

saperakue said...

fatin comel~~~

hancur diet aku baca entry nie

Miera Jaafar said...

suka!!! suka tgk pic makan-makan... nanty jom jumpa atin..kita p makan then ambik pic...

ツ I am ME ツ said...

lapar aaa..siapa aku nak salahkan ni? hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER