Tuesday, September 13, 2011

URUTAN SPA MENGGUNAKAN ULAR DAPAT MENGURANGKAN STRESS

salam..

masa aku belajar kat unikl msi, dua kali assignment aku buat berkaitan dengan spa. memang kaji habis la kan walau tak la sehabis mana pun. cuma last2 modal tak banyak tapi untung melampau gila dasyatnya padahal nak buka spa kat kulim je. kahkah. satu nama fairina spa. satu lagi nama queen spa. keh3..

jujurnya, aku belum pernah jejakkan kaki ke spa..zzzzzzzzzzzz..

pertama kali aku tau yang urutan spa bukan hanya boleh dilakukan oleh manusia tapi ular pun bolehhhhhhhhhhh. haa. kalau haiwan lain aku tak tau la, belum kaji lagi :P

pemilik spa ni namanya Ada Barak. dia kata spa ular dapat memberikan urutan sejuk yang menenangkan dan juga dapat mengurangkan stress. urutan merangkumi muka, kaki dan belakang badan dengan hanya bayaran $80 sahaja. semua jenis ular yang tidak berbisa akan digunakan. tak la rasa sakit2 ke apa sebab tak de bisa tapi akan rasa geli2 la ye. best ke tak? keh3..


situasi di dalam bilik spa ular..

ular tu akan urut2 muka kita.

di kaki pulak..

hanya perlu meniarap dan ular itu akan urut dengan tenang.

wahh nyenyak nya dia tido.. hehehe..

ada orang la akan letak ular tu. takkan dia nak naik sendiri, ye dak? grr!

urut2 di celah kaki pulak..

bermacam2 jenis ular digunakan..

kredit : baikpunyer.com :)


andai kata ada spa di malaysia yang menawarkan perkhidmatan urutan spa menggunakan ular selama 8 jam secara percuma, anda mahu tak? jawab jangan tak jawab :P


mungkin anda berminat??












16 comments:

nadzli azlan said...

waaa , ular ! I like ular !! :D

Balqis Riza said...

whooaaa tak payah! belum papehal aku dah stress sbb takot dgn ular..geli! hahaha

sizuka[Izzati] said...

gilaaaaaa.msti rasa sejuk2 je kan.tak sangguppppp.

bunga said...

geli...n takutt laa...

merahitujambu said...

cari pasal betul...x pasal kena patuk kang

Mila Ahmad said...

mak ai meremang bulu roma den..

Kak Imun said...

Salam fatin. Wow...dasyatnya, urut pakai ular. Gerenti kak tak berani.....:D

syieda_joy said...

haaha..24jam free pun syieda xsanggup..hihihi..
ape la ase ular tu melingkar atas badan.. silap2 masuk icu syieda.. hihihi

Fad said...

aduhai..geli la...mati kejang kat situ nanti..haha..follow sini..:)jom kenal2

syahirooAhmad said...

ngeri.. ade ke orang nak tempah tu? eeeeeeeeee.... teringat-ingat ni.. rasa nak tendang2 je kek tu...

syahirooAhmad said...

ehhh.. silap coment. haha nak comen yang kek tu.. lalal.. maaf ye tuan rumah..

wahh seronok la ular tu... ngee...

Tukang Karut said...

ular? errr... tak apa la...

Azie Azman said...

eeee..kalau ada kat malaysia, tu la satu-satu spa yang azie takkan masuk..
biar la bagi free 24 jam pun..hehe

Syafiqah Jasmin said...

aduhh..gelinyer..boleh pulak die rileks jer...iyakss..heee..:p

Finaz Jaafar said...

nak la try pegang2 manja ular ni tapi namanya spa macam ni tak mau la..hahaha

bighagenjo said...

macam bestt jeh?
huhu

ARTIKEL RAKAN BLOGGER