Tuesday, September 20, 2011

NAKALNYA!!! URGHH


salam..

budak2 kecik bawah 10 tahun kalau tak nakal, bukan nama budak2., mesti namanya orang dewasa. agaga..

aku dulu masa budak2 nakal la jugak, tapi kalau terlampau nakal sampai macam ni, apa kita perlu buat? haha

saksikan kenakalan budak nakal yang tak dapat dibendung =p

sebab tu la budak2 kalau nak guna laptop, kena ada ibu bapa untuk mengawasi beliau, kalau tak? begini la jadinya~ huahua..


makk. cantik tak kakak makeup kan adik?


bukan saya yang buat.. bukan..

mandi cat :P

orang sekarang dah tak guna kaset. apa kata kita....

err..

anjing pun jadi mangsa..

agak2 macam mana la boleh tersangkut?

cuma nak buat kek je..

dia tau tak apa fungsi benda tu? grrr

selamat menonton tv baru :P

terleka pulak sampai tak sedar jadi macam ni.

agak2 macam mana la dia boleh jatuh dalam tu?

alamak, salah tempat pulak =,=

remote control + chewing gum


baik ngaku, korang dulu2 masa budak2 macam ni tak? baik ngaku!!! ;D

kerja pagi direct sampai minggu depan. sob2.. hehe



10 comments:

iz said...

ni buas maksima nih..haha

mrs redzuan said...

keyboard akak pun dah berlobang2 ilang space bar dgn huruf J,kanak2 ribena punye keja...
siksa menaip...

chiLleD...!! said...

saya baik..hehe

rasanya budak tu dh tertukar ngan coolfever kot..hehe

Cik Nisa said...

uish terlampo buas nie . hahaha

zulhilmi.tempoyak said...

hahahahaaha....

ni kanak2 yg dah kronik dah ni..

hahhahahak

dylla fadzil 小草莓 said...

nakal itu comel tp kdg2 annoying GRRR

#ciksuzlin said...

plg kuat pun nakal orang: conteng dinding dengan marker and cat dinding guna pewarna kuku.

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kck2 dlu yui xmcm ni..hehhe..

BM said...

sy dulu baik je..hik3

budakijaupendek said...

paling nakal saya main air smpai basah rumah je.
hehe

ARTIKEL RAKAN BLOGGER