Friday, September 30, 2011

FEATHER DUSTER, BULU AYAM, PENYAPU BULU-BULU?

salam..

ramai jugak ek yang meneka apa benda yang aku nak tau tu, dalam entry sebelumnya. cuba tengok balik! ahaks.

kesimpulannya, ramai yang meneka jawapan yang sama, yang lain2 pun ada. hik hik



apa bendakah ini??


kita lihat apa kata mereka

PENYAPU SAWANG LABAH-LABAH

BULU PLASTIK



FEATHER DUSTER



amacam? hik2 so kesimpulan yang aku dapat buat, macam2 boleh kita panggil benda tu.. bulu plastik pun okay~ hakhak..

terima kasih meneka! sesiapa yang nak berkenalan dengan blogger2 di atas, boleh klik link yang diberi dan selamat berkenalan sesama sendiri!! ;D

11 comments:

budakijaupendek said...

haha
em asalkan tak menyimpang maksudnye (:

ch!natsu said...

hehe mcm2..~

Gen2Merah said...

hehehe.. macam2 jawapan kan.. lain tempat lain panggilannya.. lain kaum lain gelarannya.. yang penting kita dapat belajar sesuatu yang baru di sini... hehee

sizuka[Izzati] said...

HAHAHAHA patutlah tetiba tertengok anonymous tu macam kenal je KAHKAH.

Mila Ahmad said...

xkisahla ape pown namanya janji kegunaan nya sama membersihkan kotoran @habuk yg melekat di permukaan yg kotor...

MamaEma said...

janji org faham

Qhaifa Nur said...

boleh juga..

Finaz Jaafar said...

hihi..layaannnn~ janji bila guna tu boleh buang habuk..wee

Rtp Farra Arisha said...

di school sering panggil feather duster..hehe.

Tukang Karut said...

hohoho...

Run Away said...

benda ni uper nyer...;d

ARTIKEL RAKAN BLOGGER