Tuesday, September 27, 2011

SUKA FASHA SANDHA + JOHAN (BOTAK) DALAM CINTA ELYSA

salam

sebut saja pasal fasha sandha, mesti orang akan ingat kontroversi dia. tak kira la apa saja, berlambak2. lagipun dia pun dah lama berlakon. tapi aku suka bila dia jarang melatah, kadang2 je kot, berbanding dengan artis2 baru, walaupun tak ramai kenal, tapi bila kena tegur, kena marah, kena kutuk, melatah dasyat ar~ haha..

aku suka fasha sandha sebab lakonan dia. yup, suka sangat lakonan dia. tak kira la apa saja lakonan dia, kalau dia ada berlakon, terutama drama, aku mesti nak tengok~ hik3. kalau ada fasha sandha, mesti drama tu best. tak tau la apa aura yang melekat kat fasha sampaikan aku mesti nak tengok drama lakonan fasha.

beliau seorang pelakon yang berbakat :)

sejak drama cinta elysa ni muncul, pehh episod 1 je, aku teruja gila nak tengok. belum mula lagi, aku dah tunggu. hahah. digandingkan pulak dengan botak pelakon juvana yang kacak dan sentiasa menawan di hati aku, lagila aku suka!! hahaha..

baru dua episod cinta elysa, aku dah jatuh cinta dengan drama tu. kalau boleh, tak nak miss satu episod pun. tak sabar2 nak tengok elysa dan aril tu bercinta. cepat2laaaahhhhhh bercinta. ni asyik nak gadoh je. wakaka..

pandangan aku, mereka memang serasi. selalu aku baca komen orang, kenapa mesti botak dengan fasha sandha? macam dah tak de perempuan lain. entah, bagi aku. diorang serasi. bagi aku la kan. biasalah, citarasa tak sama :P

beberapa keping gambar fasha sandha dan johan ( botak) yang aku ambil dari fanpage we love fasha sandha, untuk tatapan korang ;p
























sweet sangat, manis macam gula la si johan tu. :))

frust tau kalau dapat tau botak ada awek. HAHAHAH..


mungkin anda berminat???

16 comments:

Tukang Karut said...

fasha seksi... i like... hoho...

roziahojijie said...

mcm kapel jek dorg nieh ??

roziahojijie said...

mcm kpel jek dorg nih ?

velasrizal said...

gambar mcm diorg kapel je

dya said...

tawu tape..suka juga..=)

zulhilmi.tempoyak said...

conpem kapel ke...

main2 je kn...

hihihi

sizuka[Izzati] said...

wahhh dah macam pasangan bercinta je :P

chiLleD...!! said...

fasha seksi sangat..dulu2 suka jgk..lama2 jd kurang..hohi

merahitujambu said...

suka dua2...sesuai jee

Bui Junaidi said...

kalau dia org betul2 bercinta pun ok jugak kan..nampak sweet jer

sahromnasrudin said...

fasha nie agak seksi kan..tapi lakonan dia mmg hebat...:-)

Zul Fattah said...

biar betul wei? botak ni.. mane hencem..?

Gen2Merah said...

wah romantiknya kan.. dalam dunia realiti mereka ni betul2 berkapel ke? mesra je gambar tu... (",)

Sinar Raudah said...

suka dia x de rambut dari ada rambut..dia sesuai botak baru macho hehe...

LittleGurl said...

mule2 tgk dorang, mcm 'eh pelik je tak seswai' bhahahaha tapi lame2 tengok lam cite tu ayoyoyoyo sooo suwitttttttt la pulak. baik fasha ambek yg bujang trang tang tang tade milik sape2 kan dari ambek org punyeee opssstttttttttt ;D

rozeeta rashid said...

rapat semacam je. tapi sesuai lah.

ARTIKEL RAKAN BLOGGER