Sunday, September 25, 2011

HORSEMANNING, NGERI GILA!

salam..

entry ini akan memaparkan gambar2 ngeri yang mungkin tidak sesuai untuk tatapan budak2 13 tahun ke bawah. kang kalau tak boleh tido, aku tak bertanggungjawab ek :P

sejak era tahun 1920-an, ambil gambar cara horsemanning ni adalah popular. sejak cerita the legend of sleepy hollow ditayangkan, yang mana watak headless horseman dalam cerita tu tak berkepala. bila buat betul2, ditambah dengan emosi muka yang menjadi, nampak sangat horror la pulak~

jom layan. gambar apabila kepala dan badan terpisah.


mata tu buat aku rasa ngeri. haha..

eh kepala tercabut pulak..

terpenggal kepala sendiri..

terbeliakk mata..

sudah dipenggal..

eh eh..

makan jap ar!

aiyark!!

dulu2 punya :P

seram pulak aku rasa. korang rasa ngeri tak? hik2

nampak macam real kan? ;D

mungkin anda berminat???

11 comments:

Terbang Bersamaku said...

aisey..
ade jugak yg tak tido malam nie...huhu..

BM said...

haha....
mcm tak de keje je diorang ni

Tukang Karut said...

ngeri tapi ala ngeri manja je... hoho...

bloghok said...

kahkahkah..aku pun nak penggal kepala lepas ni

sekamar rindu said...

hehehe...memang ngeri..

Balqis Riza said...

the art of posing..hahaha

bighagenjo said...

waaa... teruja lak aku tengok, ahak!

bighagenjo said...

waaa... teruja lak aku tengok, ahak!

Nuralyn Zakree said...

eee... tkot ngat ehhhh tgokk.. haiyaaa >.<

☻UsaGi NaNa☻ said...

agak seram

MamaEma said...

teknik bergambar

ARTIKEL RAKAN BLOGGER