Tuesday, September 6, 2011

PERBEZAAN YANG PALING KETARA?

salam.

entry pendek sudah. sebab satgi nak pergi unikl, ada hal sikit. hehe. cepat2lah settle semua, dan hantar borang pasal konvo. lepas ni tak payah fikir lagi. ahaks.

aku terjumpa gambar aku yang diambil sebelum aku masuk belajar unikl. tak silap aku gambar ni bulan jun tahun 2007. kan aku masuk unikl julai 2007. hehe..

2007.


selama tiga tahun tu, kalau ada orang nak amik gambar passport mesti aku akan guna gambar ni. haha aku susah sikit nak ambil gambar passport ni. jarang sangat aku ada gambar2 ni. hehe. oleh kerana nak konvo dan dah diterangkan nak gambar terkini, terpaksa la ambil gambar yang baruu lagi terkini. ahaks


2011.

sori, aku belum scan lagi. cuma snap guna kamera.


apa perbezaan yang paling ketara korang nampak? bincangkan.

kehkeh


12 comments:

merahitujambu said...

semakin cantik..hehehe..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

bibir makin merah..ahakz~

Ezy Chiaki said...

nmpk lg matang..
ekekeke

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

skrg udah pndai bermakeup ni..hehe..

makin cntikla yunk..

sizuka[Izzati] said...

wajah semakin matang :)

ishiko said...

makin cun... auww~

sahromnasrudin said...

dah stat pakai spek kan??? heheheee

tia @ Ini Kisah Tia said...

makin cantik :)

asfira aminuddin said...

maikin matang babe! :))

Gen2Merah said...

saiz pun dah semakin mengecil. ekekeke.. yang paling penting dah pandai bergaya berbanding dulu.. ehe

Tukang Karut said...

dah pandai bergaya dan senyum...

►içéq◄ said...

makin hari makin cantek ^^

ARTIKEL RAKAN BLOGGER