Saturday, September 10, 2011

SABUN YANG KORANG SUSAH NAK JUMPA KAT SUPERMARKET

salam..

sabun di bilik mandiiiiiiii. sabunnnnnnnnnn, sabunnnnnn di bilik mandi sabunnnnnnnnnnnn. HAHAHA..

eleh sabun ketul2, bulat2 korang berani la nak memanggil bila nak pergi mandi.. kalau sabun bentuk lain?

berani ke nak tengok gambar seterusnya?? GAHAHA..

sabun2 yang setakat ni aku tak pernah jumpa dijual di seluruh malaysia, kalau ada, pm aku.. kui3



kepada penggemar2 tikus yang comel ni termasuk iceq dan fazlan, sabun ni sesuai untuk anda berdua :P

sapa2 yang suka makan pop corn. diharap jangan terpedaya kerana ini adalah sabun! anda makan, selamat tinggal~


apo tu? tak dapat dikenal pasti =p

ok sangat kalau nak kenakan cik sitikus di rumah kita. kui3

kadang2 rasa comelnyaaaaaa. kadang2 rasa seramnyaaaaaaaaa tetiba nampak jari dalam bilik mandi. dah la jari bayi.. grr

jauhkan dari anak2 anda kalau tak nak dingap!

try goreng, try goreng. kui3
pehh ni paling pelik. tak tau nak guna yang mana satu :P
kalau la big apple...

gigi sapa tertinggal ni! haha

waahh best la sabun ni. hehe


wahh unik dan pelik gila sabun ni kan. kreatif betol diorang. bila la malaysia nak ada semua ni. hehe.. teringin nak hadiahkan sabun bentuk tikus tu kat iceq :P



mungkin anda berminat??






15 comments:

SuzaDin said...

waaaa rase nk mkn je ish2

Tukang Karut said...

tetiba rasa nak main sabun je ni... hahaha...

haiza aryani ilyas said...

boleh wt hantaran neyh.. tp bkn la bentuk tikus ke pape plik.. letak yg laptop, phone, kunci keta.. orang ingt yg betol, rupa2 nya sabun..ehehe

syahirooAhmad said...

wahh takdapatkan bayangkan bila guna sabun bentuk tikus tu kat badan. haha. terasa macam tikus betul...

#ciksuzlin said...

comel sangat sabunnya, nak guna pun sayang (*____*)"

Mizz Atie Zieya Shukri said...

sempoi la sabun

- abdul hadi abdul muti - said...

sabun yang macam makanan tu memang nampak sedap!!haha

roziahojijie said...

kelakor tgk bentuk2 soap tuh . hehe . buleh sgt la kolo nk kene kn org tuh ! hee~ :)

sizuka[Izzati] said...

pelik2 je zaman skang ni.huehue~

Cik Rose Cute said...

Yang paling tak suka tikus tue...eeeeiii geli hihihi

Fazlan said...

wahahaha... cam sabun tikus togel kot... tak brani nak pakai..

p.s yang remote warna putih uh senarnyer wii controller. :)

sifu im said...

aku nk pakai sabun tikus la..msti nikmat lau mndi kn sbb geli-geli gtu..haha

Nur Farah Hani said...

comel nya sayang nak pakai.. uhuhu,..seram n geli pun ader gak y setengah tu.. wat hiasan comey la.. kecuali tikus.. ahah..D

hana sudradjat said...

bahaya betul sabun bentuk makanan ni.

makan kang bye bye dunia pulak.

bahaya bahaya.

Azie Azman said...

sabun tangan bayi memang seram..haha

ARTIKEL RAKAN BLOGGER