Saturday, March 3, 2012

HEADER BARU LAGI!

salam..

2 hari lepas aku ada terima satu pesanan ringkas kat chat box. kat mana chat box aku? haa tengok kat tepi sebelah kanan. yang click here pusing-pusing tu. seorang blogger, yang berpangkat adik, telah meninggalkan kata-kata bertanya nak tak header? dia boleh tolong buatkan. FREE!

12 jam lepas dia tulis aku baru baca. keh3. sorii. aku pun balas chat dia balik lepas tu suruh dia contact aku guna facebook. senang sikit la kan~

aku ni sebenarnya tak cerewet bab header tambah-tambah orang buatkan. yang aku bayar dulu pun aku tak cakap banyak. simple sudah. ni lagi la free.

lagipun header yang aku guna sekarang tu pun agak serabut. dah la besar gedabak. salah url pulak. background jadi hitam. masa mula-mula design bukan rupa macam tu tapi mungkin sebab buat kelam kabut dan kekurangan kasih sayang~ kahkah

bukan satu tapi dua header aku dapat. alhamdulillah :)


header pertama

header kedua

simple kan? aku suka header simple-simple untuk blog sendiri sebab aku jenis tak suka yang serabut-serabut. kehkeh

ribuan terima kasih aku ucapkan kepada ojie. sebab sudi buatkan header untuk aku!! keh3. ni kali kedua aku dapat header free. pertama dulu dari anyss.

selain header aku pernah dapat watermark free dari izzati, dapat cursor free dari nadia dan doodle free dari wanie..

koleksi header sepanjang aku berblogging anda boleh tengok di SINI.aku memang tak buang header yang sebenarnya dah jadi memori sebab tu aku design sendiri. kah3~

terima kasih ojie!!

^__^

9 comments:

insta: lea_na_nur_ said...

nice! mne ko dpt cmtuh??huhu

Anonymous said...

simple & nice.. button shoutbox pun kiut

laskar pelangi said...

cantik header baru:)
thanks sudi singgah blog Pelangi:)

btw,ada akak tu dia minum kopi tu kan. dia pun tak leh minum nescafe or kopi lain..sbb akn jd sakit kepala.bila dia minum kopi mahkota dewa tu,dia xsakit kepala.kelmarin pun dia baru beli 2 kotak lagi dan siap masuk ahli lagi..

pinkcolour82 said...

Simple tapi kiut :-D

AnakPakZohar said...

nais.. comel2,, =)

Unknown said...

wah,nana pun suka yg simple2 je..hehe...cantik dua2 header tu:)

AZMI KHAN said...

wah cantik header....
dua2 cantik....
untung jd org kretif.....

kay_are said...

sepanjang blogging.. ni baru kali kedua tukar header.. malas nak tukar!

roziahojijie said...

Waaa .. Sis , malu la . blushing-II pipi nie .. hehehe .. tenkiu sbb puji header yg simple tu , tak seberape pun kalau nk banding ngn org lain punya :)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER