Tuesday, March 27, 2012

OBLONG AYAM SPECIAL SATU!

assalamualaikum..

hari tu aku ada buat post pasal burger kan? hahaha punya la kempunan weh. sangat2 kempunan. akhirnya berjaya jugak pujuk abah. msj tanya khair, kat sini kat mana tempat jual burger yang sedap2, so dia bagitau, lepas tu abah aku pun bawak la pergiii situu..

aku pegi sana, nampak je ada oblong, terus tak ambil burger. ambil oblong teruss. haha kempunan punya pasal..

oblong ayam special + burger ayam = RM7.00

burger ayam macam biasa, mama punya. lepas tu abah kata jom kita pergi makan kerang bakar! pehh. hahah

kitorang pergi makan kerang bakar. kat situ jugak aku makan oblong! hee

mama makan burger ayam. dia macam tak nak makan burger sebab dok tengok oblong aku je. haha dia kata oblong lagi sedap dari burger dia.. kekekekeke

aku pulak makan oblong! abah amik gambar ni. dia suka betol amik gambar macam ni. hahahha.

aku makan oblong ke burger ke hotdog ke, aku akan makan roti dulu. sampai habis. lepas tu sayuran, sampai habiss. last sekali baru akan makan dagingg. seriuss, nikmat! :P

mama cakap ni bukan kerang bakar. tapi kerang rebus. ok. sedap. makan aje la kan.. hihihi..

aku pun nak try jugak. wakakaka. itu abah! ;D


malam tu memang kenyang gila. serius kenyang. hahah.. ishh. nasib baikkk berat tak naik. still maintain. nasibb baikk..

esok lusa dan tulat boleh la makan oblong lagi ye dak bila berat tak naik?? agaggaggaa ;D

tak boleh lawan dengan oblong kat gerai bersebelahan bsn kulimmmm. rindunya!! :(

16 comments:

yad'z said...

oblong tu ape.. serius tak tau,.. ><

nuyui a.k.a miss YUI said...

fatin! cara kt makan samalah dear!!

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

oblong kt UMT best!!
klau ko lalu g la msuk dlm 2..
beli oblong MAT Salai..hehe

sahromnasrudin said...

kerang bakar denga kerang rebus mana lagi sedap?? saya suka yg rebus hehheheee

man said...

banyak lauk

are_lin@yu said...

ayu baru makan oblong 2 hari lepas..hehe

Boni JLL3 said...

apa tu oblong??

Fid"s said...

makan jangan tak makan

syafiqakarim said...

dulu time kt hostel,
lapau2 je memang oblongggg la jd santapan.hahaha.rindu woo nak makan

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

lama btl tak makan oblong.huhu

eita said...

pelik plok makan daging kedian...
tapi memang sedap..walaupun mahal..

cIk JanNah said...

jannah tak pernah makan oblong. mcm burger ke dear?

Ana Farhana said...

sedappp nye,lme x mkn oblog ngn kerang..huuu

☻UsaGi NaNa☻ said...

sape tgkp kn gmbo ko mkn?? nice!

kay_are said...

aku makan burger pun dah rase kenyang.. cane nak makan oblong yang 3 x burger tu? T__T

nanakimie said...

xpenah mkn lg oblong:)

oo,gitu pulak ye atin mkn...hee,nana ngap skali dgn roti2 dia,baru sedap:)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER