Monday, March 12, 2012

DUA HARI JE

assalamualaikum..

2 hari tak update blog. 2 hari ni aku habiskan masa layan movie/telemovie dan sebagainya. tengok youtube aje la~ hik3! kebetulan internet laju sebab dah bayar, laju kemain, tak sempat kejar, kalau time slow, jenuh tolakk, langsung tak bergerak. itulah internet aku. sekiann~

antara movie yang aku layan adalahh..~~

adnan sempit 2!

aku download. aku ni susah nak download sebab jenis suka tengok terus je, sebab selalunya cukuplah sekali tengok, tak da mood nak tengok kali kedua tapi sebabkan aku suka gila dengan filem adnan sempit yang dulu, aku download filem ni. memang best sesangat2! memang terhibur dan gelak guling-guling. really in love with shaheizy sam. nampak sweet sangat sam dengan intan ladyana. keh3~

tengok berkali-kali pun tak boringg! ;D


lawak ke der!

tmenk tweet aku suruh tengok. aku ingatkan apa la. sebab tak pernah dengar pun. hihihi. akhirnya layan jugak. memang best. kaw kaw punya persembahan jozan dan yang lain. dan aku terkejut tengok afdlin shauki pakai pakaian wanita siap rambut palsu lagi. kehkeh. adesss. nabil walaupun jadi pengacara je punn memang besttttt! tak bosann ;D



azura 2012

aku google google, tanya pendapat orang tentang filem ni dan boleh kata semua orang cakap tak best.bosan. tapi sebabkan aku bosan tak tau nak buat apa, aku layan jugak la. dari petang sampai ke malam baru habis layan. asyik pause je. huhu. mood mendatar je. sedih tak de, happy tak de apa pun tak de. kenapa ek? ke sebab aku dah tak jiwang? hohoho.. neelofa memang cantik :) dan bila aku tengok watak bapak zack iaitu afdlin shauki, aku rasa geli hati sebab terbayang lawak dia kat lawak ke der. kahkah. aduyai~


azura 1984

dah tengok azura tahun 2012 punya, tak sah la kalau tak tengok yang versi lama punya. aku rasa tak pernah tengok. mama kata best sebab dia pernah tengok dulu. kekekeke. layan jugak la. yang ni memang besttttttt.. sebakkkkk sebakkkk. pehh yang ni memang betol2 terbaik :P :P cantiknya ogy dulu. sampai sekarang pun masih cantik. dan hensemnya jamal!!! pehh, tak sangka hensemnya dia dulu. ;D


patah seribu

aku follow twitter shila amzah ni, setiap hari nampak dia bertweet2 dengan peminat dia. tetiba ada orang sebut pasal telemovie patah seribu. aku pun tengok jugak la. memang best tapi rasa macam kurang selesa bila asyik berpegang tangan aje diorang ni.. hohoho. shahnaaz memang hensem. kehkeh gengster gila. takot aku tengok :P last-last sekali dia mati. memang sedih. hilang sedih bila tengok bella cium dahi azu tu. erk. nak tau sapa diorang, tengok la okayy. ekekek


ketika cinta bertasbih

tetiba teringin nak tengok cerita ni. tak pernah lagi aku tengookkkk. yang selalu terngiang2 lagu dia la, kekeke. lepas tu tengok la. ada dua rupanya. baru aku tau. aku ingatkan nak tengok yang num 2 punya tapi rupanya cerita bersambung-sambung. tengok la dari mula. memang besttttttttttttttt sangattttt... pasal apa la kat malaysia tak da cerita macam ni.. why? why? haha.. tiada adegan peluk cium, pegang tangan yang bukan muhrim (rasanyalah ke aku terlepas pandang), memang terbaikk :)


ketika cinta bertasbih 2

tak sabar-sabar rasanya nak tengok endingnya. mesti happy ending! heheh memang punnn.. tu la, orang katakan jodoh kan. macam-macam halangan tapi akhirnya mereka bersama jugak. wah sampai sekarang masih terbayang-bayang wajah azzam, furqan, anna althafunnisa, ayatul husna. waahhhhhhh~ bestt! ;D korang patut tengokkk!


yeah, aku perasan satu benda, aku dah tak layan filem-filem hantu. sebenarnya aku ni memang penggemar filem-filem hantu, bukan filem aje, drama ke apa ke kalau pasal hantu memang nak tengok sesangat tapi entah kenapa rasa macam dah bosan sangat. tv3 pun sekarang banyak tayang cerita hantu sampaikan aku bersetuju dengan kata kawan aku, 'rakyat malaysia diajar takotkan hantu bukan diajar takotkan tuhan.'

aku harap lepas ni perbanyakkan la cerita macam hafalan shalat delisa tu. insyallah, akan dapat sambutan. orang malaysia bukan nak tengok cerita hantu je. kat tv pun dah banyak dah cerita hantu. tukar la genre lain pulak.

hantu dalam filem tu sebenarnya orang. =,=

13 comments:

Cik Jannah said...

fuhh banyak betol dear filem dalam list nie? hehe. azura tu best ke?

Aku Blogger Jalanan said...

kawan sy cakap citer lawak ke der tu best...betol ke?hehe

Hanys Najib said...

pergh! marathon movie btol! banyak! hehe

Abang Karu said...

adnan sempit 2 saya baru tgk :)

kay_are said...

bnayk nye tengok movie.. banyak betul mase free camni.. sungguh menjeleskan!

NN said...

nak tanya ni... azura tu best tak??

Tie HT said...

semuanya macam2 best..rasa nak p tgk :)

AnakPakZohar said...

semua kita dah tengk jugak... jasa youtube. hahahaa

Shiela Luddin said...

wahhh banyak betul filemnyer..

hakak pon jenis sekali tengok jerk..tak pernah terniat nak download filemm pon..sebab memang jenis tak pandai nak tengok ulang-ulang..kalo kat tv pon citer yg samer ulang banyak kali mulalah membebel mulut puaka hakak neh...hahahah

budakijaupendek said...

suka layan filem ek..
hehe, adnan sempit 2 best! ^^

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

azura best jugak! banyak lagi filem tak ditonton walaupun sudah banyak rasanya yg dh ditonton:))

Ce'gu JAERA said...

wowww, seronoknya layan2 movie2 waktu masa terluang.... kalau saya tak bole nak nonton sorg2... cepat bosan.. kena ada teman gak.. ehe

Unknown said...

tak tengok azura lagi

ARTIKEL RAKAN BLOGGER