Wednesday, March 14, 2012

WORDLESS WEDNESDAY : CUKUP SAYANGKAH KITA PADA MEREKA?

assalamualaikum..

tersentap bila tengok ayat ni..

lepas tu tanya pada diri sendiri, cukup sayangkah kita pada mereka? sekarang aku cuma ada abah. lepas ni suami. insyallah. sayangkah kita pada mereka?

semoga dijauhkan dari kita semua.. amin..

13 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

kena advice my lil sis soh pakai tudung :)

MaryaYusof said...

As salam Fatin,

Tanggungjawab & amanah org lelaki mmg besar... Bukan shj anak gadis,tp mak, kakak, adik perempuan dan juga isteri... Kasihan kat dorang kan... Semoga kita menjadi yg terbaik buat mereka :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga dijauhkan..amiinn..

p/s: yui dh lama masukkan fatin dlm bglist special..hihi..

MaryaYusof said...

Oh fatin, akak lupa nak ckp, Fatin pernah belajar Spanish ye... Klau akak salah tegur2 tau :) Tq...

kay_are said...

camtu kne cari calon yang menutup aurat r ye tak? tapi kne pastikan diri sendiri pun baik dulu r kan.. =)

Nurul ain said...

moga dijauhkan... amin.... :)

GEMUKituMENARIK said...

menutup aurat ikut syariah . insyaALLAH (=

yad'z said...

Insya Allah.. sama2 kita berubah ke jalan yang diredhai.. =)

cIk JanNah said...

saya sayang ayah dan lelaki dalam hidup saya. abg adik dan en tunang. insyallah marilah kita sama2 ingat mengingati :)

budakijaupendek said...

thanks for advice cik fatin ^^

budakijaupendek said...

thanks for advice cik fatin ^^

are_lin@yu said...

sangat bermakna...kalau kita wat dosa kita sja yg tnggung xpa..tp ayh atau suami kita(akan datang..;-))..kena tnggung jgk...so kna jga diri..;-)

Umi Anaan said...

mintak2 dijauhkan lah

ARTIKEL RAKAN BLOGGER