Thursday, March 22, 2012

CHEESE BURGER DAN KAW KAW BURGER

assalamualaikum..

lama aku tak buat entry pasal makanan. kan kan. eh yang last pasal blog kak ida tu la kan. haa ni kali ni entry pasal burger. burger. anda suka makan burger? kehkeh.

aku memang suka makan burger. suka gila. tak tau la kenapa. aku lagi suka makan burger kat mc donald dari makan kat kfc. ada bezanya. mama aku pulak suka makan ayam kat kfc dari makan burger kat mc donald. =,= dari sekolah lagi mama selalu menang. yela, selalu kfc la yang menang, mc donald jarang menang. =,=

burger yang aku paling paling suka makan adalah cheese burger. dulu aku ada sorang kawan ni. lelaki. sebaya. satu kelas. kawan rapat aku. :) kitorang selalu pergi mcd sesama lepas balik sekolah. kekeke. kadang-kadang aku belanja dia, kadang-kadang dia belanja aku. selalu guna duit masing-masing la. banyak kali jugak la kitorang pergi makan. berdua aje.

dia la yang ajar aku order, cakap aje cheese burger dan air milo. haha tu la, aku kenal cheese burger dengan air milo je masa kat mcd setiawangsa dulu. kah3

aku tak pernah kot order burger lain selain dari cheese burger kalau makan kat mcd. rasanyalah...

burger yang paling banyak cheesee adalah sangat awesome. hahaha *telan air liur*

amacam? ni kalau aku sorang pun, aku terima ni.. kah3~

dari memula makan burger kat mcd, mesti ada asam. asam ke apa tu. aishh. selalu termakan. dulu dulu kan masa makan dengan kawan, kalau tergigit je asam tu, haa malu. nak cover lagi kan. selalu sebelum makan aku akan check dulu. hahhah.. budak-budak sekolah dulu malu-malu walau kawan rapat :)

sampai sekarang aku takkan makan asam tu. kekekek


dan sekarang yang paling femes pada masa kini adalah kaw kaw burger bakar di seksyen 2 wangsa maju!

1st time aku tau pasal burger ni bila muz upload gambar burger yang dia makan kat facebook. peh. tu la 1st time aku tengok. lepas tu dah pakat-pakat tersebar pulak kat facebook. dan dan memang best la tengok. terus buat perut aku lapar!! =,=

aku kat kemaman, kalau aku masih dok kat KL ni, aku pegi makan tauuuuuuuuu T__T

gambar2 di bawah aku dapat dari facebook burger bakar.

amacam? tinggi tak?? kekekek. ni kalau makan sorang, setahun tak payah makan burger okay.. hihihi..

CHEESY BURGER.. ngaaaaaaaaaaaa~ sedapnyaa..

ngaaaaa.. daging burger besar2 pulak tu.. haiyaa!

yang ni lagi la... T___________T banyaknya cheese.. banyaknyaa.. T___T

lagi cheese burger.. pehh!!
dan akhir sekali.. kempunan sudahh..


nak tau lebih lanjut pasal kaw kaw burger ni, boleh la search kat google. dah berlambak dah cerita pasal ni. harian metro ada, jalan-jalan cari makan pun ada. hik3!!

kalau la boleh buat delivery.. aku nak jugak.....jauhnya kemaman dengan wangsa maju... XD

12 comments:

are_lin@yu said...

Fati mcm ayu suka mkn brger jugak..yeayyy kita serupa..hehe..skrg ska mkn oblong plk..nyum..nyum..;-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

arghh!! terliur tgk cheese byk2 tu fatin oiii..

NARUMI ISOZAKI said...

Terasa lapar tgk burger ni! (>_______<)

kay_are said...

biar betul ade burger yang tinggi camtu.. cane nak sekali ngap??

roziahojijie said...

yang benda masam tu Pickle lah kak :) jaruk timun . sedap apa .. sy suka .

*sy kan dah 2 tahun kerja McD , sy ta thu knp org ta suka benda ni .

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak suke burger McD gk..
plg suke Big Mac..
n aku suke burger McD sbb ade pickles..hehe
wk2 dok kota damansara dlu ak beli 1jar pickles..
buhsan2 tgk tv ratah pickles 2.. ^_^

sahromnasrudin said...

sama lah kita..bende yg mcm asam jawa tue..mmg konpem tak mkn huhuhuhhhh

suria lekatlekit said...

akak pun suka makan burger mc D tp ayam better kfc.. nugget kfc sedap tp bubur mc D not bad.. cuma kalau asyik mkn benda tu je bosan. wakakakaka... akak dpt boipren dulu suka makan mc D smpai bosan akak.. skrg dia jd asben akak & kami sama2 dh krg melantak Mc D utk hilangkan kebosanan tu.

Unknown said...

mak aiiiiiiiiiiii! nak kena try ni!!!! seriouslyyyyyyyyyyyyy i loveeeeeeeeeeee burgerrrrrrrrrrrrrrr

budakijaupendek said...

yummyy... hehe
asam ke pickes akak ?
omputih suke la letak. sy pun tak suke msam2.

cici tembikai said...

aduhh boleh lak terbaca pasal burger pagi2 ni -.-'' rasa nak close tab tapi cheeeeseee tu menggoda.

sama lah kita , i suka mekdi, mak suka ayam kepsi. but im prefer mc chic sbb entah . tak suka daging . kalau cheese dgn ayam , sesuai tak ? muak kot , kan ?

btw terasa nak carik lah burger tu 0,0

Ana Farhana said...

sodappppnyoo tgk cheese melelehhh..aihhhh. tak bkesemptn lg nak try.. dah byk org review nihh,mesttt besttt sgt kn

ARTIKEL RAKAN BLOGGER