Friday, March 23, 2012

RASA NAK BUAT TEMPLATE SENDIRI TAPI...

assalamualaikum..

perasan tak header dan background dah tukar? kehkeh untuk pengetahuan anda, aku telah pun membuat 4x header tapi semuanya tak memuaskan hati... huuu..

yang kelip-kelip pun ada. guna photoscape yang gif tu kan. tapi tu la, serius aku berserabut, dok kelip-kelip. dah la tak boleh nak pause. arghhh!

nasib baik aku ada satu blog private yang memang khas untuk aku kerjakan time nak buat apa-apa perubahan kat blog ni. aku akan test dulu kat sana. tapi kesiann. blog tu dah tak serupa blog dah. sebabkan aku asyik tukar template.

teringin nak guna template macam blog yadz. nampak cool gila. lagi tersusun. masalahnya buat tak jadi-jadi. dah berpuluh tutorial aku buka. dan segala macam template aku cuba, tapi tak boleh. hahahah bukan tak nak tempah, aku ni agak cerewet kalau bab template, header tak apa, tak kisah sangat, nanti tak ikut citarasa macam mana. >,<

buat punya buat, sampai termimpi-mimpi, last-last tak jadi jugak. aiyarkkkk!!

dah 3 tahun berblogging pun aku masih tak pandai design template sendiri, sob3 :P

bagi mengubati hati ini yang lara, aku buat header baru. lepas tu tukar background. keh3.yang ni paling latest, simple dan tak serabut. mama pengkritik tetap. ini warna tak ok la, tak ceria la.. ekekekke. last-last jadi la macam ni..


sehabis simple dah tu kan. aku nak elakkan letak gambar sendiri. kekeke. tak perlu la untuk aku.

tak tau kenapa sejak dua bulan lepas aku rasa suka gila dengan warna hijau. ishh. twitter pun background hijau. blog pun warna hijau. aishh. kenapa ntah. kekeke. kekadang blog ni ada tema, lavender la, pastel la, pink la, sekarang hijau pulak. ikut musim kot XD

minta pendapat, ok tak background blog sekarang ni? sakit mata korang tak kalau tengok??

11 comments:

Unknown said...

warna ni menenangkan dan ceria..cantik

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik ijau..tenang..

Cik Jannah said...

fatin, jannah pon kalau boleh nak buat template n header sendiri. tp alangkah malangnya jannah tak kreatif. hehe. pakai jer apa yg ada :)

fatin hire blogger lah edit blog fatin :) cewahh just for idea

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ak gne design kt dashboard 2 je tuk edit template..
tp xrajin nk edit btul2..

NARUMI ISOZAKI said...

macam mana nak tahu kita jatuh cinta? *soalan yg xde kaitan dgn entri* sorry, hihi. :)

ajax85 said...

dah cantik rasanya

Unknown said...

ok,soft je:) mcm warna bckround blog nana..cuma ada dot2...hee...

AnakPakZohar said...

ehh.. terima kasih backlink...

err, blog saye simple jek.. ><

dah ok ni.. simple n nice.. ^^

kay_are said...

asal boleh bace.. tak kesah r nak bagi kaler ape pun.. ikut ske tuan nye blog je r nak gune kaler pe.. huu

Sarah Mohd Saleh said...

laweee jerrr yg nihh ;)

Terbelog said...

ok dah ni. simple

ARTIKEL RAKAN BLOGGER