Monday, March 26, 2012

SEPULUH RIBU TWEET

assalamualaikum..

harini genap 2 bulan twitter aku. ngeh3. baru 2 bulannnnnnnn. tapi tweet aku dah 10 816 dahh! cayalah. laju tak aku tweet? ekekkeek


twitter yang kedua. twitter pertama dah delete dah. ada la dalam 12k kot. tu pun twitter tu dah 2 tahun lebih. aku jarang sangat bertweet dulu, maklumlah busy. sekarang tak busy kan, so apa lagi, tak sampai 2 bulan, dah 10k tweet. haha!

aku sempat print screen bila dah cukup 10,000. akhirnya!! ;D 10 000 pada 19/3/2012 :)



aku dah follow 131 twitter. follower twitter aku cuma 60.

60 orang yang follow aku tu yang benar-benar aku kenal dan diorang pun kenal aku. kenal lama. bukan baru nak berkenalan. tak. semuanya memang kenal lama. pernah berinteraksi. pernah bergurau senda.

ada jugak yang aku kenal dari twitter lama dulu. yang rajin bertweet dengan aku dulu.. :)

dah banyak request aku decline. banyakkk. dan yang paling2 aku heran, ada sorang ni sampai 4x request. gigih betol. aku dah decline, dia request lagi. lagi dan lagi. tengok profile tak kenal langsung. serius memang tak kenal. kekekek seram pulakk

kat twitter, kita boleh spam timeline sebanyak mana yang kita mahu. tapi diingatkan, kalau kena limit, jangan meroyan kat facebook, macam aku. kahkah. sakit hati woo kalau kena limit. dalam masa 2 bulan ni, dah 3x aku kena limit. ishhh. geram gila!

kalau kena limit, kita tak boleh nak tweet langsung. kena la tunggu esok paginya. baru boleh. tension aih. haha lepas tu kawan-kawan dok mention2 pulak kan XD

sesiapa yang tak de twitter tu, nanti kalau ada, korang akan rasa twitter lagi best dari facebook. seriusss!! ;D

bio dah tukar, avatar pun sama.follower pun bertambah satu. ngeh3~

13 comments:

Anonymous said...

sampai skg masih lagi blur nak guna tweet ni hahaha.. selalu guna untuk promo iklan & blog aje ;)

suria lekatlekit said...

twitter akak byk autoping blog je la

Unknown said...

hahahaha..tweet saya baru 30 kot..hahahha

Unknown said...

woahh aktif twitter btl :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde akaun twitter a plak..huhu.

are_lin@yu said...

wahhh banyak nya fatin..bez tak twitter..ayu lagi lah tak da langsung..hehe

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

tempat melepas geram..
tempat nk berjiwang2 jgak..haha

LittleGurl said...

warrghhh dah lupa email and password ape. hahaha boleh?

::CIK LYNN:: said...

sakan bertweet...hehe

Ros said...

Salam ziarah....

CikTeddyCorner said...

haha..mmg giler tuweet la ni?cayalah :P

kay_are said...

aku ade twitter.. aku wat sebab member aku cakap nak delete fb die, tapi last2 tak delete pun.. damn! hasilnye.. twitter aku tinggal camtu je. password pun ingat2 lupe je =P 10000 tweet? gile rajin!

Unknown said...

nana xdok twitter pun,xreti nk main..heee:)

ARTIKEL RAKAN BLOGGER